Hotel Ibis Koblenz

Meer hotelinfo

10 reviews over Hotel Ibis Koblenz

• 4Loek28-07-2016

Nooit meer

Hotelkamer was goed en ontbijt voldoende, de ligging is perfect t.o.v. van de stad.

Wat ons het meeste stoorde was de houding van het personeel, er was nogal wat wrijving tussen enkele ploegen waar wij bij waren. Wifi werkt alleen goed als je 6 Euro per 24 uur extra betaald. De op de website genoemde ondergrondse veilige parking is NIET toegankelijk voor motoren, onze motor van 50.000 moest maar buiten op straat geparkeerd worden. Na een flinke woordenwisseling toch maar illegaal in de garage geparkeerd. Dit is dus de reden waarom wij hier NOOIT meer zullen komen.

• 7Fam. Elijzen18-08-2014

Goed verzorgd Hotel

Het hotel ligt perfect. Het hotel oogt schoon, ook de kamers zijn netjes en ruim genoeg. De ontvangst was vriendelijk en correct. Wij hadden gevraagd om een rokerskamer en dit was geen probleem. Door het hele hotel gratis Wi-Fi. Het ontbijt was niet echt uitgebreid maar voldoende en lekker. Een minpuntje; de eetgelegenheid zit direct bij de hal van entree.

• 8Marc19-07-2013

Goedkoop en prima ligging

Het hotel ligt op een prima plek, zo'n 15 minuten lopen van het stadscentrum, vlakbij het station. In de buurt enkele goede eetgelegenheden en ook fietsverhuur op < 4 minuten lopen. De kamers zijn vrij compact, hetgeen zich vooral uit in een kleine badkamer die na een douchebeurt tot een soort stoomcabine verwordt. Wel een schone kamer en goede bedden. Helaas hadden we om gescheiden bedden gevraagd, maar die waren niet meer voorhanden. Personeel is zeer behulpzaam en spreekt je uit zichzelf aan in het engels. Voor deze prijs een prima optie

Met vrienden

• 7Bob Elsing01-08-2012

Op loopafstand van het centrum

Het hotel ligt aan een druk kruispunt. Wij hadden gelukkig een kamer aan de achterzijde. Nadeel daarvan is het niet zo mooie uitzicht, maar het was dus wel rustiger. Het hotel ligt dicht bij het station en het centrum. De kamers hebben een laminaat vloerbedekking, dit komt niet zo vaak voor, meestal is het tapijt of zo. De airco werkte ook bij 37 graden buiten naar behoren. Je kan voor een relatief goedkoop tarief parkeren. De receptie is erg stug en niet erg klantvriendelijk.

• 9Wolfs Brigitte28-04-2011

We gaan terug!

Zeer mooi hotel, proper. Ligt ideaal om de oude stad en Koblenz zelf te ontdekken. Ontbijt zeer goed. Honden toegelaten ook in de ontbijtruimte en bar. Zeer vriendelijk personeel. Prijs- kwaliteit zeer goed. Kamers ruim en eindelijk eens een kamer waar geen vast tapijt in ligt. Super, zeker als je met een hond komt. Parkeergarage (6 euro) wat ook zeer fijn is.

• 9Filip & Rita12-03-2011

Prijs / Kwaliteit goed

Ideaal gelegen ten opzichte van het centrum, eigen parkeergarage, en zeer gemakkelijk te vinden.

• 8erzsi27-07-2010

Heel goed hotel

Hotel Ibis ligt midden in het centrum van Koblenz. Parkeergarage is onder het hotel en je kunt met de lift direct naar de receptie van het hotel. De hotelkamers (2 personen) zijn niet erg groot, maar zeer praktisch ingedeeld. Badkamer heeft geen mandje met kleine zeepjes enz., maar in de douche en ook bij de wasbak hangt een pompje met shampo-/doucheschuim. Rookkamers zijn aanwezig, maar daar heb je helaas geen aparte bedden. Een rookkamer heeft een groot (ruim) tweepersoonsbed. Ontbijtbuffet heel goed verzorgd en praktisch ingedeeld. Alles op volgorde, dus geen gezoek naar b.v. de kofiie, het brood enz. Personeel heel behulpzaam. Spreken ook goed engels. Geluidsoverlast! Het hotel ligt dicht bij het station en het treinverkeer (incl. de internationale en ook het goederenverkeer) is zeer intensief en dus te horen met het raam open. De airco werkt uitstekend, zonder harde bijgeluiden. Dus met het raam dicht zul je het geluid van de treinen nauwelijks horen.

Met vrienden

• 7Berry210613-11-2009

Goed te doen.

Voor degelijkheid zit je bij een Ibis hotel altijd goed. Geen overbodige luxe en geen oude troep. Wij verbleven hier een nacht op de terugreis naar Nederland. Redelijk centraal gelegen van het leuke ruime centrum, wel een tikkeltje grauwe stad. Wel leuke winkels overigens. Ontbijt was prima in orde en de kamers waren vrij ruim en voorzien van alle gemakken.

• 9Frans Dedrie(België)01-03-2009

Ideaal voor een city-trip

Dit Ibis-hotel biedt alle comfort: degelijke kamer met voldoende sanitaire en doucheruimte. Een zeer handige private ondergrondse parkeerruimte(met directe toegang tot je kamer). Dit kost 6 euro/24 uur. Ideaal gelegen om zowel de autovrije winkelstraten als de 'Deutsches Eck'(=samenloop van Rijn en Moezel) te bewandelen. Veel toeristische mogelijkheden vanuit dit hotel. Kortom: dit Ibis-hotel(gelegen op 500 meter vanaf het station) is een toplocatie. Over de kwaliteit van het ontbijt kunnen wij ons niet uitspreken. Restauratie in dit hotel is niet mogelijk. Een aanrader is wel het restaurant "Loup de Mer"(zie internet). Niet goedkoop maar wel erg lekker. Belangrijk: een twee-persoonskamer in dit Ibis-hotel kost circa 65 euro per nacht. Ontbijtbuffet: circa 10 euro p.p. Kortom: kwaliteit/prijs is prima!

• 7Tjitske18-07-2008

Prima uitvalsbasis

Geen bijzondere kamers, maar wat je nodig hebt is er en het is schoon. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prima uitvalsbasis om Koblenz te verkennen. Eigen parkeergarage aanwezig.

2 tips over Hotel Ibis Koblenz

• Marc, 19-07-2013

Het ontbijt is zeer duur. Ga liever om de hoek in een conditorei eten voor je ontbijt, dat is lekkerder, gezelliger en goedkoper!

• Fam. Elijzen, 18-08-2014

Als je voor het hotel staat, zit direct aan de rechterkant de parkeergelegenheid, kost €7,00 per dag. Voor de deur is namelijk een stop/parkeer verbod, via de lift kan je in het hotel komen.

0 vragen over Hotel Ibis Koblenz

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte
    • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats