Hotel GHOTEL hotel & living Koblenz

Duitsland, Rheinland Pfalz, Koblenz

8.2Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor GHOTEL hotel & living Koblenz voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel GHOTEL hotel & living Koblenz

• 2017
    7Anton van Vreeswijk27-08-2017

Modern hotel

Zeer modern hotel op 100 meter gelegen van de HBF Bahnhof. Kamer op de 6e verdieping was niet al te groot maar met airco en alles was aanwezig zelfs met 2 flesjes gratis water, koelkast en kluis. Badkamer klein maar met een heerlijke inloopdouche. Ontbijt erg druk en de opstelruimte van de etenswaren iets onhandig gesitueerd waardoor er elke keer file ontstond bij het pakken van diverse etenswaren. Voldoende tafels om aan te kunnen ontbijten er was zelfs een buitenterras. Broodjes waren van mindere kwaliteit vergeleken met de andere 4 hotels maar verder alles aanwezig.

De receptie van de vrijdagmiddag krijgt van ons een onvoldoende i.v.m. de gang van zaken rond het inleveren van de sleutels van onze e-bikes omdat dit het eindstation van onze 6 daagse fietstocht langs de Moezel en de plek waar wij onze eigen fietsen moesten inleveren voor retourvervoer naar Trier en daarbij om 17.00 uur onze sleutels moesten inleveren bij de vervoerder van de Donau organisatie. Aangezien wij om 16.00 uur al ingecheckt waren konden de sleutels ook worden afgegeven worden bij de receptie. Dit is later helaas niet goed gegaan en dankzij onze oplettendheid bij het ontbijt van zaterdagmorgen, ik zag dat er bagage met fietsen werden opgehaald, hebben wij dit nog recht kunnen zetten. Vandaar dat ons cijfer bij de service nogal laag is uit gevallen, verder was het personeel heel vriendelijk en attent.

• 8Afra30-07-2017

Super hotel dicht bij de highlights

Goed hotel met net personeel en goede service. De highlights van de stad zijn op een kleine afstand lopen. Als je de route langs het water neemt, is het een mooi stuk lopen.

• Oude reviews

8ruud_kooyman31-08-2014

Goed hotel om te verblijven

Lekker dicht bij het centrum

• 9folieske20-05-2012

wandeling van ong 20 min tot de oude stadskern

Vlak bij het station, ruime kamer, net en comfortabel, ontbijtbuffet met grote keuze, bekwaam personeel, betalend internet op de kamer en gratis in de lobby (wel 3 dagen constant internet-problemen). Parkeren in parkeergarage a rato van 9 Euro per dag (is zelfs goedkoper dan het normale weektarief). Wel een wandeling van ongeveer 20 minuten tot de oude stadskern. Geen restaurant, enkel ontbijt. Wanneer u er niets op tegenhebt om een eind naar het centrum te wandelen is dit hotel zeker aan te raden.

• 9vera en marc05-03-2012

mooi gerenoveerd hotel vlakbij het station

mooie kamers met een kleine moderne badkamer.zeer vriendelijk personeel.op 15min.wandelen naar het oude centrum.kamers geluidsdicht > geen treinverkeer hoorbaar ! uitgebreid ontbijt.parkinggarage toegankelijk vanuit het hotel > het genomen parkingkaartje inruilen aan de receptie alvorens weg te rijden>speciale hotelprijs wordt dan gehanteerd !!

2 tips over Hotel GHOTEL hotel & living Koblenz

• vera en marc, 05-03-2012

maak van hieruit eens een uistapje naar Frankfurt > ongeveer 120km rijden langs autosnelweg > is de moeite waard.

• ruud_kooyman, 31-08-2014

Bezoek het oude centrum met het oude raadhuis en fontijn

0 vragen over Hotel GHOTEL hotel & living Koblenz

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Terras
    • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats