Hotel Continental Pfälzer Hof

HotelWeer vandaag26°15°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Continental Pfälzer Hof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Continental Pfälzer Hof in het Nederlands

Goed hotel

franshermasmit
3-8-2015

Goed hotel, er wordt nog wel hard gewerkt aan de renovatie.

Wij hadden de kamer op de vierde etage, erg mooie kamer, nette moderne badkamer.

Kamers worden elke dag schoongemaakt.

Het team werkt hard om het hotel goed te beheren.

Hotel ligt aan het centraal station, als je 's nachts de ramen dicht doet heb je geen last van geluidsoverlast.

Het ontbijt is uitgebreid en van een goede kwaliteit.

Enige minpuntje voor ons was dat het personeel niet uit Duitsland komt en de taal niet goed beheerst. De standaard zinnen die nodig zijn kennen ze maar wil je een gesprek aangaan dan begrijpen ze je niet meer. De heer van de receptie is wel afkomstig uit Duitsland.

slechte keuze voor een korte vakantie

Ronald gerritsen
16-7-2013

Had voor een drie kamer geboekt was niet beschikbaar..kreeg een twee kamer te slecht voor woorden,bedden slecht kraken kon niet naar buiten kijken ramen waren vuil vanwege verbouwing stond in de steigers,afstand.bed deed het niet,meubilair was kapot veel lawaai van buiten af,ontbijt was van 06:30 tot 10:30 na half tien waren de vleeswaren zo goed als op had geen ontbijtbordje meer om een broodje te smeren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Continental Pfälzer Hof in Koblenz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Continental Pfälzer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Continental Pfälzer Hof scoort een 6.67 uit 10 op basis van 2 reviews.