Hotel Contel Koblenz

8Mieke Gadella12-08-2017

Fijn hotel, mooie accommodatie

Dichtbij het centrum van Koblenz

• 6Hugo21-06-2017

Waar ben ik terecht gekomen?

Het hotel ligt aan de Moezel op ca. 1.5 km. van het centrum. Je schrikt van de kleurstelling van het complex en binnen is de afwerking op rotswand lijkende bepleistering en donkere balken en plafonddelen. De totale upgraded kameropp. van c.a. 45 m2 en is opgedeeld in een grote badkamer, een gangetje met een klein keukentje met koelkastje dat naar het kamergedeelte leidt. De kamer heeft een 2-pers. bed, kasje met daarboven een flatscreen KTV. Aan de raamzijde is een zitgedeelte met klerenkast, tafeltje, 2 stoelen, 2-zitsbank en een opbergkist. Het eiken meubilair doet oubollig aan ook door de doorgetrokken standaardaankleding. De badkamer met toilet, bidet, bad en twee wastafels, is bij het bad niet schimmelvrij. Verder gratis internet, kluisje en parkeren. Geen airco maar wel een ventilator, verlichting OK, schone vloerbedekking. Goed ontbijt en moet wel houden van totale aankleding

• Oude reviews

8karinvanderweijden15-09-2012

Leuk hotel op 20 min. loopafstand van het centrum

Als je aan komt rijden doet het een beetje vreemd aan, zo'n kleurrijk gebouw aan de rand van een industrieterrein. Het oogt van buiten wat rommelig, maar binnen ziet het er degelijk Duits uit. Mooie kamer met waterbed (wel even wennen!) en een mooie, ruime badkamer. Ontbijt goed verzorgd, we hebben heerlijk buiten in het zonnetje ontbeten. Het hotel ligt op loopafstand van de Altstadt, in ongeveer 20 minuten loop je via een fiets/wandelpad langs de Moezel naar het centrum. Daar vind je tal van terrasjes, restaurants en leuke winkeltjes. Een bezoek aan de vesting Ehrenbreitstein (met de kabelbaan) is zeker de moeite waard, evenals een boottochtje op de Moezel en de Rijn. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid bij het hotel. Het personeel is aardig en behulpzaam. Tijdens ons bezoek was het erg warm, het was dan ook erg prettig om een ventilator en een koelkastje op de kamer te hebben. In de kledingkast bevindt zich een gratis kluisje.

• 9Peter18-06-2012

Superhotel in kantorenwijk

Wij hebben 1 nacht in dit hotel doorgebracht en dit is ons prima bevallen. Men was de buitenkant aan het restylen, maar daar had je geen hinder van. Buiten is de stijl van Architct Hundertwasser zichtbaar ( ronde zuilen, gars op het dak etc.) en binnen heeft men ruim gebruik gemaakt van reproducties van schilderijen van Miro, Klimt, Kandinsky en tijdgenoten. Kamers zijn smaakvol ingericht, ruim en schoon. De badkamer is groot en perfect ingericht. De ontvangst was zeer vriendelijk. Het eten in het restaurant was van behoorlijke kwaliteit en het ontbijt was overvloedig. Minpuntje?? Het hotel heeft veel vergaderruimtes en na afloop van de bijeenkomsten vullen de deelnemers de bar. Als hotelgast voel je je dan niet erg thuis, Ook de ligging in een kantorenwijk/buitenwijk is niet optimaal, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de ruime tuin met Biergarten

• 8Nico de Wit10-04-2012

Mooie plek aan de Moezel

Bij toeval hier terecht gekomen, vol lof over het personeel wat echt super vriendelijk is. Het zijn mooie schone kamers met goede bedden en een heel mooie badkamer. Het ontbijt is erg royaal en het eten is er echt fantastisch.

• 8alex_1608-08-2011

Fraai en rustig gelegen

Hotel net buiten centrum, fraai gelegen met eigen "Biergarten". Zeer ruime kamers en prima badkamer. Prima ontbijtbuffet en ook diners heerlijk. Vriendelijk personeel.

• 8D. Rinsma05-10-2010

Prima hotel

Wij hadden een hotel geboekt in Boppard voor de wijnfeesten. Bij aankomst bleek het hotel overboekt te zijn en werden we doorgestuurd naar Koblenz. We kwamen terecht in hotel Contel. Een prima hotel. Mooie,gezellige kamers, erg schoon. 's Ochtends een uitgebreid ontbijbuffet. Met het openbaar vervoer is het prima te doen naar Boppard. En een keer naar de wijnfeesten is erg gezellig

Met vrienden

• 8reintje de vos01-10-2009

interresant hotel

niet standaard/gebruikelijk, omgebouwd kantoorpand goede service, leuke en beleefde bediening, leuke biergarten, veel verschillende gasten ivm vergaderzalen 10 m naast de Rijn/Moesel parkeerplaats okay. slechte kussens sauna, en gezellig

Met vrienden

• 8Yvon26-07-2008

Goed hotel

Een goed hotel, alleen jammer dat er weinig keuzen is voor het avond-eten. Maar als je ergens anders gaat eten is het een geweldig hotel.Ook heel erg hond vriendelijk.

1 tip over Hotel Contel Koblenz

• Peter, 18-06-2012

Ga met de gondel naar de burcht Ehrenbreitstein aan de overzijde van de Rijn. Od huur een fiets en maak een tochtje langs de Moezel naar bijv, het historische Gondorf.

0 vragen over Hotel Contel Koblenz

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • Eten en drinkenDiner, Lunch
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenDuits, Internationaal, Lunchpakketten, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Geurensauna, Kleurentherapie sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats