Hotel City Partner TOP Hotel Krämer

9.5Fenomenaal

Hotel Info

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor City Partner TOP Hotel Krämer voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel City Partner TOP Hotel Krämer

• 9ruudd4509-10-2013

Betaalbaar en mooi Hotel in Koblenz

Alles was schoon en vrij nieuw. Zeer vriendelijk bediening. Ontbijt zeer aan te bevelen. Uitzicht minder, maar dat neem je voor lief in hartje stad. In de buurt gezellig winkelen, goed eten, en leuke Italiaanse wijnbar. Koblenz is een mooi stad met veel toeristische plekken. Kabelbaan over de Rijn is een aanrader.

• 9Alfons02-11-2012

UITSTEKEND

Prima gelegen hotel, op wandelafstand van het centrum. Uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie, schone en grote (superior) kamer met grote badkamer. Aanrader. Eigen, betaalde parkeerplaats.

Met vrienden

• 10W. Wijnmaalen28-07-2010

vriedelijk, gastvrij, schoon.

Het hotel is centraal gelegen,vlak bij het station. Het ligt op loopafstand van het centrum van koblenz. De bediening is zeer vriendelijk,gastvrij en het voelt als Thuis. De kamers zijn ruim,schoon en allen verzien van en nette douche en toilet.Het ontbijt is buffet en lekker.

• 10W. Wijnmaalen28-07-2010

Goed, vriendelijk, gastvrij..

Het hotel is centraal gelegen, op loop-afstand van het centrum. De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij. Wij hebben er al 4x gelogeerd zeer tot onze tevredenheid. Het ontbijt is lekker en zeer de moeite waard. De omgeving van Koblenz is zeer mooi en samen met het verblijf in hotel Kramer is het een feest.

1 tip over Hotel City Partner TOP Hotel Krämer

• ruudd45, 09-10-2013

Voor drie sterren een ruim voldoende tegen een betaalbare prijs. Standaard kamer is erg groot.

0 vragen over Hotel City Partner TOP Hotel Krämer

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats