Weer vandaag20°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor City Kurfurst Balduin voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel City Kurfurst Balduin in het Nederlands

2008

Perfecte ligging, aan de rand van de Altstadt

Remco
29-6-2008

Perfecte ligging, aan de rand van de Altstadt. Prima ontbijtbuffet. Helaas geen airco, dus bij warm weer altijd om een kamer aan de achterzijde vragen!

Gereisd Alleenreizend in juni 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Overige servicesKluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Kurfurst Balduin in Koblenz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Kurfurst Balduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.