8,7

We hebben een aantal aanbieders voor City Kurfurst Balduin voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel City Kurfurst Balduin in het Nederlands

Prima overnachtingshotel

Mary en Peter
15-12-2017

Een wat kleine lounge ruimte maar voor een overnachting was het prima, de kamer was ruim en schoon. Ligging perfect. Het ontbijt was prima. Wij mistte alleen een bar, om na het bezoek aan Koblenz/Kerstmarkt nog even na te praten.

Gereisd Met vrienden in december 2017

Echt een aanrader

Gerry
30-7-2009

Zeer goed hotel. Vriendelijk personeel Schone kamers, wordt ook elke dag bijgehouden. Goeie bedden. Ligt in hartje centrum,overdekt winkelcentrum naast het hotel, winkels zijn daar s'avonds tot 8 uur los. Tegenover de oude stad, waar je zo vanuit het hotel het terrs op kan. Deutsche Eck ligt op loopafstand. Parkeergarage ligt onder het hotel.

Gereisd Anders in juli 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Overige servicesKluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Kurfurst Balduin in Koblenz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Kurfurst Balduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.