Hotel City Kurfurst Balduin

Duitsland, Rheinland Pfalz, Koblenz

8.6Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor City Kurfurst Balduin voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel City Kurfurst Balduin

• 2017
    9Mary en Peter15-12-2017

Prima overnachtingshotel

Een wat kleine lounge ruimte maar voor een overnachting was het prima, de kamer was ruim en schoon. Ligging perfect. Het ontbijt was prima. Wij mistte alleen een bar, om na het bezoek aan Koblenz/Kerstmarkt nog even na te praten.

Met vrienden

• Oude reviews

8Charissa17-07-2013

Goed hotel

De hotelkamers zijn schoon (behalve vloerbedekking) en ruim genoeg. Ontbijten zou ik in de stad doen want is niet goedkoop. Parkeren kost 9 euro per nacht in de parkeergarage onder het hotel. Gratis WIFI. Het is niet heel goedkoop maar je zit bijna in centrum dus daar betaal je voor.

• 7E. Boukema29-07-2010

Zaken hotel

Cityhotel Kurfurst in Koblenz is een goed hotel als je zakelijk in Koblenz moet zijn. Het hotel heeft naast het hotel-gedeelte namelijk ook een cursus-gedeelte voor de horeca. Het ontbijt is uitgebreid en dit is ook direct het enige wat er in het hotel gebruikt kan worden De receptie is alleen overdag open en de lift is buiten gebruik als de receptie dicht is. Dit 5 verdiepingen tellende hotel heeft nette kamers. Onder het hotel bevind zich een eigen parkeergarage waar je betaald kunt parkeren.

• 7Hans16-07-2010

Prima hotel, goede ligging

Niet bijzonder maar op een goede plek in de stad. Prettig is een eigen Parkeergarage. Ontbijt betaalbaar maar ook weer niet bijzonder. Kamer, bed en sanitair in orde.

0 tips over Hotel City Kurfurst Balduin

0 vragen over Hotel City Kurfurst Balduin

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer