8,7

We hebben een aantal aanbieders voor City Kurfurst Balduin voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel City Kurfurst Balduin in het Nederlands

Prima overnachtingshotel

Mary en Peter
15-12-2017

Een wat kleine lounge ruimte maar voor een overnachting was het prima, de kamer was ruim en schoon. Ligging perfect. Het ontbijt was prima. Wij mistte alleen een bar, om na het bezoek aan Koblenz/Kerstmarkt nog even na te praten.

Gereisd Met vrienden in december 2017

Goed hotel

Charissa
17-7-2013

De hotelkamers zijn schoon (behalve vloerbedekking) en ruim genoeg. Ontbijten zou ik in de stad doen want is niet goedkoop. Parkeren kost 9 euro per nacht in de parkeergarage onder het hotel. Gratis WIFI. Het is niet heel goedkoop maar je zit bijna in centrum dus daar betaal je voor.

Gereisd Met partner in Fri Jul 12 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zaken hotel

E. Boukema
29-7-2010

Cityhotel Kurfurst in Koblenz is een goed hotel als je zakelijk in Koblenz moet zijn. Het hotel heeft naast het hotel-gedeelte namelijk ook een cursus-gedeelte voor de horeca. Het ontbijt is uitgebreid en dit is ook direct het enige wat er in het hotel gebruikt kan worden De receptie is alleen overdag open en de lift is buiten gebruik als de receptie dicht is. Dit 5 verdiepingen tellende hotel heeft nette kamers. Onder het hotel bevind zich een eigen parkeergarage waar je betaald kunt parkeren.

Gereisd Met partner in Wed Jul 14 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel, goede ligging

Hans
16-7-2010

Niet bijzonder maar op een goede plek in de stad. Prettig is een eigen Parkeergarage. Ontbijt betaalbaar maar ook weer niet bijzonder. Kamer, bed en sanitair in orde.

Gereisd Met partner in mei 2010

Echt een aanrader

Gerry
30-7-2009

Zeer goed hotel. Vriendelijk personeel Schone kamers, wordt ook elke dag bijgehouden. Goeie bedden. Ligt in hartje centrum,overdekt winkelcentrum naast het hotel, winkels zijn daar s'avonds tot 8 uur los. Tegenover de oude stad, waar je zo vanuit het hotel het terrs op kan. Deutsche Eck ligt op loopafstand. Parkeergarage ligt onder het hotel.

Gereisd Anders in juli 2009
2008

Perfecte ligging, aan de rand van de Altstadt

Remco
29-6-2008

Perfecte ligging, aan de rand van de Altstadt. Prima ontbijtbuffet. Helaas geen airco, dus bij warm weer altijd om een kamer aan de achterzijde vragen!

Gereisd Alleenreizend in juni 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Overige servicesKluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Kurfurst Balduin in Koblenz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Kurfurst Balduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.