Hotel Burgschänke

13 reviews over Hotel Burgschänke

• 2018
    6Jannie01-10-2018

Nooit meer

Nooit meer jammer mooie ligging maar slecht onderhouden hotel en slechte service fles wijn op de kamer ontbrak en het ontbijt was goed maar diner steeds hetzelfde bij arrangement. Touroperator onwaardig jammer

• 1Fam. de Zeeuw/de Rade30-07-2018

NOOIT NOOIT MEER!!!!!!

In februari reisje geboekt bij een touroperator voor mezelf, mijn moeder van 79 en mijn tante van 77. Na bijna een uur in de hitte wachten bij de receptie werd ons door een zeer ongastvrije receptioniste/eigenaresse verteld dat onze reservering niet was aangekomen. Volgens haar zat het hotel vanaf de komende zaterdag helemaal vol maar ze had blijkbaar de oplossing al lang van tevoren bedacht dus ze wist wel degelijk dat wij kwamen. We konden 2 nachten blijven i.p.v. 3. en de kosten bedroegen voor 3 personen €132,00 per nacht maar er ging €125,00 van de rekening af. Huh?? Fles wijn die bij het arrangement hoorde stond niet op de kamer dus hierom moeten vragen en. Kortom.. het zijn een stelletje OPLICHTERS want ze hebben onze kamers gewoon duurder aan een ander verkocht. De andere dag spraken we een echtpaar en hen was hetzelfde overkomen. Ook geen reservering van de touroperator ontvangen. MENSEN GA HIER NOOIT NAARTOE!!!!!

• 4ArCi30-03-2018

Nooit meer

Precies dezelfde ervaring als Miranda. In hotel lag internetverbinding eruit. Moesten nogmaals contant betalen, bleek achteraf al betaald te zijn. Ben nu al 2 maanden met touroperator en Burgschanke aan het mailen, maar nog geen geld retour gehad. Is wel beloofd. Ik heb ze ook de kwitantie gestuurd die ik ze van de betaling had gevraagd.

Met oudere kinderen

• 3Miranda27-03-2018

Nooit meer

1 overnachting , onderweg naar Oostenrijk Betaald via touroperator met creditcard . Bij het hotel aangekomen , vertelde de receptioniste ons ,dat de creditcard betaling niet afgeschreven wordt, omdat hun internet verbinding eruit ligt . Graag contant betalen werd ons verzocht.Er was geen pinbetaling mogelijk,door de internet storing . Gelukkig hadden wij contant geld op zak..Meneer achter ons ,werd het dorp ingestuurd in het donker . Het was rond 21:45 uur , dus na wat overleg toch de contante betaling gedaan . En we vertrouwden erop , dat het wel goed zat . Later bleek dat de creditcard betaling wel was afgeschreven . Dus bij thuiskomst , Hotel Burgschänke gemaild en gevraagd om terugboeking , maar deze reageert niet op mijn meerdere mails ..Ook geen foutmelding terug ontvangen . Daarna touroperator 2x gemaild, deze geeft aan, ook geen antwoord van het hotel te krijgen . Zeer vreemde zaak !

• 8Miranda14-01-2018

Goed en net hotel

Vorige week hier 4 dagen geslapen Hotel is perfect gelegen dichtbij Koblenz. Leuk om te winkelen. Lekker aan de Moezel. Ontbijt is prima, avondeten ook goed. Wij hebben echt genoten en komen zeker in de zomer nogmaals terug.

• 9Paul09-01-2018

Aanrader!

Wij hebben een leuk verblijf gehad in dit hotel nabij de Moezel. Met een groep vrienden zijn wij het nieuwe jaar hier goed begonnen. Het eten beviel erg goed en de kamers waren prima in orde. Ontbijt erg uitgebreid en ruime keuze. Verwacht geen enorme luxe, maar voor de prijs en kwaliteit is het zeker goed.

• 8Paul en Jaqueline09-01-2018

Gemoedelijk hotel met perfecte ligging

Het hotel is ietwat gedateerd, maar de ligging is perfect. Kamers zouden gerenoveerd kunnen worden, echter zijn wij hier alleen om te slapen. Bedden overigens erg goed. Het eten is prima en de eigenaar zeer vriendelijk. Het hotel is prima gelegen, dichtbij de Moezel. Wij hebben dan ook leuke uitstapje gemaakt naar Koblenz en Cochem. Zeker een aanrader om hier te verblijven.

• 2017
    1Stephanie16-11-2017

Geen aanrader

Verouderd hotel. Kamer redelijk netjes. Haren wel niet uit douche putje. 2 nachten geslapen geen onderhoud. Tip: betaal niet met een visa/mastercard. Wij wel gedaan, 4 dagen na gebruik was er plots zonder enige reden nog een bedrag afgehouden door het hotel. Terwijl de factuur volledig voldaan was. Opgebeld voor uitleg maar ze scheepten ons onvriendelijk af! Ontbijt was basis maar goed.

• Oude reviews

7Hen de Roodt15-01-2015

Prima hotel. Wat ons betreft een aanrader.

Hotel Burgschaenke is prima. Het is niet duur, dus verwacht geen gouden kranen. Maar de kamer was schoon en ruim en het ontbijt was ruim voldoende. De ligging is heel goed voor legio uitstapjes. Het personeel was vriendelijk. Kortom, wij kunnen het aanbevelen. Fuer deutsche gaste. Prima hotel, preiswert!!

• 7Arno29-06-2014

Overnachtingshotel

Kaal en onpersoonlijke kamer, goed als overnachtingshotel maar meer ook niet. Pijn in mijn rug van het bed maar het schnitzel buffet was lekker. Ontbijt was goed.

0 tips over Hotel Burgschänke

0 vragen over Hotel Burgschänke