Hotel B&B Hotel Koblenz

Duitsland, Rheinland Pfalz, Koblenz

8.5Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor B&B Hotel Koblenz voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel B&B Hotel Koblenz

• 8Henriette van Antwerpen17-09-2013

Dicht bij centrum

B&B hotel Koblenz is een prima plek om te overnachten om de stad te bezoeken. De route er naar toe is een beetje zoeken, kleine afslag van de ringweg, onze Tom begreep het éénrichtingsverkeer niet goed... Gratis parkeren.Voor het uitzicht hoef je niet naar dit hotel te gaan, puur de locatie in het centrum. De omgeving oogt niet erg uitnodigend; ringweg, spoorbaan , bedrijventerein. Via een loopbrug ben je echter zo in het centrum van de stad. Als je de weg en het spoor over bent sta je ook meteen in de winkelstraten. Het is ongeveer 15 minuten lopen naar de Rijn en Deutsches Eck. Ontbijt is prima, buffet; eitjes, ontbijtgranen, kaiserbroodjes. Je mag in dit hotel eten op de kamer. Dus pizza laten komen, wordt aan je kamerdeur afgeleverd. Waterkokertje mee, drank-automaat in de hal.. Drie-persoons- of familiekamer is uitstekend. Prima bedden, t.v., airco, geen herrie, schoon. De kussens zijn erg plat dus zitten in bed gaat lastig. Prijs/kwaliteit is in orde.

Met oudere kinderen

• 9michielteekamp25-08-2012

aanrader voor stadsbezoek of op doorreis

compleet ingericht en modern. gratis wifi op de kamer, lcd tv, moderne lobby met dranken-, snacks automaat, alsmede koffie/thee/soep. geheel airco. ontbijt bij te bestellen voor 7,50, goed en compleet ontbijt. Zeer tevreden en betaalbaar. 2 volwassenen plus kind op de kamer in derde bed, incl 3 personen ontbijt voor ca 98 euro.

Met oudere kinderen

1 tip over Hotel B&B Hotel Koblenz

• Henriette van Antwerpen, 17-09-2013

Das ganze Jahr ein Schuh von Lahr, staat er op het viaduct bij het hotel. Lahr is een uiterst goed gesorteerde schoenenwinkel, vlakbij. Bezoek vooral het "wijndorp".

0 vragen over Hotel B&B Hotel Koblenz

• Huishoudelijke apparatuurTV