Landhuis Zur Kupferkanne

54 reviews over Landhuis Zur Kupferkanne in het Nederlands

niet zo geweldig

F Veenstra,
19-8-2017

Inrichting bijzonder oubollig, minuscuul tv'tje, matrassen waar Metusalem nog op geslapen heeft en een badkamer die op in zachts uitgedrukt aan renovatie toe is. Ontbijt redelijk.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima hotel, goede kamers, vlak bij de Moezel

Jan Bussen,
29-7-2017

Parkeren is helaas niet overdekt. (Wij waren daar met de motor) Eten is prima, erg ongedwongen sfeer, en s'avonds heel gezellig in de bar!!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Super fantastisch

Anita
23-8-2016

Echt geweldig hebben hier 5 nachten overnacht ons zoontje huilde heel hard dat we weg gingen wij moesten ook slakken.

Wat een geweldig gasthof echt alles top!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Keitof, keivriendelijk, keigezellig

Van den Broeck-Brughmans
27-9-2015

Het is zeker een aanrader om daar te verblijven. Mooie kamers, gezellige bar en zeker lekker eten (en genoeg) en een vlotte bediening. Lekker bier (grosse )en lekker wit wijntje (trocken). We komen zeker nog eens terug. Zeker om de leuke gastvrouw Addi en het personeel te ontmoeten.

Gereisd met partner in september 2015

Heerlijk hotel

Elly
30-9-2014

Een leuk hotel wat in het centrum van het dorp staat in een rustige straat.

Je word vriendelijk ontvangen door de eigenaresse een gemoedelijk lieve vrouw die ook goed Nederlands spreekt.

Huisdieren zijn er ook welkom pas op ze stop ze vol met lekkere dingen!

Het is jammer dat ze alleen maar een kleine kaart hebben je heb niet zo veel keus, maar opzich niet zo erg want in het centrum zijn genoeg eetgelegenheden.

Gereisd met partner in september 2014

Prima hotel met zeer nette kamers en prima badkamer voor de motorbikers.

Aparte ruimte voor de te drogen motorkleding.

De grill-avond is super met ruim voldoende eten.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Prima lokatie als uitvalsbasis

Erwin M
2-6-2014

Met de motor langs de moezel. Prima uitvalsbasis. Zeer gezellig ontvangen. Prima kamers. Goed ontbijt en als. Je wilt 's avonds goed eten

Gereisd met vrienden in juni 2014

Wij hebben 2 nachten verbleven en we hebben genoten, alles was kraaknet en proper, ruime kamers. Addi en het personeel zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam. Er werd zelfs moeite gedaan om Nederlands te spreken. De kinderen werden er op handen gedragen, ze mochten zwemmen, er werd meteen een hele doos speelgoed bovengehaald en oude kussens waarop ze buiten op de grond mochten spelen, het menu werd op kindermaat aangepast. We kregen bezoek en die mensen mochten meteen mee-eten, geen enkel probleem! Het ontbijt en avondmaal (in halfpension) is echt heel erg lekker en verzorgd. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

een topper

jacues en greet jansen
12-6-2013

een heel goed hotel geweldige mensn waar je je gelijk thuis voelt een goede kamer netjes en schoon eten heel goed verzorgt en echte aanrader en voor die prjs is het er goed vertoefen

Gereisd met partner in juni 2013

een fijn hotel waar men zch meteen thuis voeld

theo en margriet
16-8-2012

We werden zoals altijd hartelijk ontvangen door Addi, Zur Kupferkanne ligt rustig een stukje van de moezel met een mooi buiten terras een een prachtig buiten zwembad voor de kinderen verwarmd, het ontbijt is uitstekend het avondeten is elke keer weer een verrassing en geweldig lekker !! De kamer waar wij verbleven en de badkamer was schoon elke dag werd die schoongemaakt, prima, het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk, de ruimte waar men eet is gerenoveerd alles is veel lichter geworden en er hangen mooie lichte gordijnen Addi heeft dat prima gedaan een hele verandering , dat zou men ook in de toekomst kunnen doen in het cafe, men kan een mooie boottocht maken naar

Cochem, en zeker Beilstein is de moeite waard om te bezoeken, Addi en haar personeel doen alles voor de kinderen geweldig, en men kan er een heerlijk biertje of glas wijn drinken , wij hebben een super vakantie gehad in Zur Kupferkaanne Addi en personaal hartelijk bedank .

Gereisd met partner in augustus 2012

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Zur Kupferkanne in Kobern-Gondorf (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Zur Kupferkanne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.