Landhuis Zur Kupferkanne

69 reviews over Landhuis Zur Kupferkanne in het Nederlands

niet zo geweldig

F Veenstra
19-8-2017

Inrichting bijzonder oubollig, minuscuul tv'tje, matrassen waar Metusalem nog op geslapen heeft en een badkamer die op in zachts uitgedrukt aan renovatie toe is. Ontbijt redelijk.

Prima hotel, goede kamers, vlak bij de Moezel

Jan Bussen
29-7-2017

Parkeren is helaas niet overdekt. (Wij waren daar met de motor) Eten is prima, erg ongedwongen sfeer, en s'avonds heel gezellig in de bar!!

Super fantastisch

Anita
23-8-2016

Echt geweldig hebben hier 5 nachten overnacht ons zoontje huilde heel hard dat we weg gingen wij moesten ook slakken.

Wat een geweldig gasthof echt alles top!

Keitof, keivriendelijk, keigezellig

Van den Broeck-Brughmans
27-9-2015

Het is zeker een aanrader om daar te verblijven. Mooie kamers, gezellige bar en zeker lekker eten (en genoeg) en een vlotte bediening. Lekker bier (grosse )en lekker wit wijntje (trocken). We komen zeker nog eens terug. Zeker om de leuke gastvrouw Addi en het personeel te ontmoeten.

Heerlijk hotel

Elly
30-9-2014

Een leuk hotel wat in het centrum van het dorp staat in een rustige straat.

Je word vriendelijk ontvangen door de eigenaresse een gemoedelijk lieve vrouw die ook goed Nederlands spreekt.

Huisdieren zijn er ook welkom pas op ze stop ze vol met lekkere dingen!

Het is jammer dat ze alleen maar een kleine kaart hebben je heb niet zo veel keus, maar opzich niet zo erg want in het centrum zijn genoeg eetgelegenheden.

Herzblut

Knippenberg
2-9-2014

Die Unterkunft wird liebevoll und mit herzblut geführt. Man fühlt sich wie zu Hause, wohl und angekommen. Von dort aus lassen sich viele Unternehmungen machen, es wird auch gerne beraten. In jeder Lage steht einem das Personal mit Rat und Tat beiseite. Der Preis ist in Ordnung. Man kann im Haus essen oder auch im Ort. Das Zimmer selbst war sehr schön, zwar nicht im neuesten Stil, aber liebevoll im Detail gestaltet. Regelmäßig wurde geputzt. Für Familien mit Kindern steht auch ein Pool zur Verfügung, eine Kleinkinderrutsche und anderes. Der Außenbereich hinterm Haus lädt ein zur Gemütlichkeit. Alles in Allem ein rundes Paket, immer wieder. Danke für den angenehmen Aufenthalt.

Prima hotel met zeer nette kamers en prima badkamer voor de motorbikers.

Aparte ruimte voor de te drogen motorkleding.

De grill-avond is super met ruim voldoende eten.

Prima lokatie als uitvalsbasis

Erwin M
2-6-2014

Met de motor langs de moezel. Prima uitvalsbasis. Zeer gezellig ontvangen. Prima kamers. Goed ontbijt en als. Je wilt 's avonds goed eten

Wij hebben 2 nachten verbleven en we hebben genoten, alles was kraaknet en proper, ruime kamers. Addi en het personeel zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam. Er werd zelfs moeite gedaan om Nederlands te spreken. De kinderen werden er op handen gedragen, ze mochten zwemmen, er werd meteen een hele doos speelgoed bovengehaald en oude kussens waarop ze buiten op de grond mochten spelen, het menu werd op kindermaat aangepast. We kregen bezoek en die mensen mochten meteen mee-eten, geen enkel probleem! Het ontbijt en avondmaal (in halfpension) is echt heel erg lekker en verzorgd. Echt een aanrader!

een topper

jacues en greet jansen
12-6-2013

een heel goed hotel geweldige mensn waar je je gelijk thuis voelt een goede kamer netjes en schoon eten heel goed verzorgt en echte aanrader en voor die prjs is het er goed vertoefen

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Zur Kupferkanne in Kobern-Gondorf (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Zur Kupferkanne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Zur Kupferkanne scoort een 8.54 uit 10 op basis van 69 reviews.