Hotel Simonis

6.4Voldoende

Duitsland, Rheinland Pfalz, Kobern-Gondorf (Moezel)

6.4Voldoende

59 reviews over Hotel Simonis

• 8H. van den Brink02-08-2009

Gezelligheid en knus

Prima verblijf gehad van 6 dagen. Goede kamer aan de voorzijde. Enige is even wennen aan de treinen die niet al te ver voorbij gaan. Binnentuin is in 1 woord ideaal. Heerlijk alle avonden buiten gegeten. Eigenaar Paul sluit alles pas af als laatste gast naar binnen gaat, dus haast is er niet bij. Paul en Alexandra komen later op de avond meestal gezellig ergens bij de gasten zitten als die daar geen bezwaar tegen hebben. Ontbijt is prima en met ons HP hadden wij prima eten en vooral meer dan genoeg.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Henk & Jetty Batelaan08-07-2009

Zeer aparte locatie !

Wij wisten van te voren dat wij niet de luxe/ en het moderne zouden aantreffen van een 4 hotel, maar een Hotel met een eeuwen oude geschiedenis. Om dat te ervaren is zeer apart, inderdaad de kamers zijn niet ruim, echter wel schoon, en fris, sanitair is ruim voldoende. Ook het ontbijt is absoluut dik in orde. dat gelt ook voor de gastvrijheid van paul & Alexandra. Het echtpaar is ongeveer 2 jaar geleden begonnen, en ik twijfel er niet aan dat ze over twee jaar alle puntjes op de i gezet hebben, zoals bv het opfraaien van de Patio De ligging is zeer schattig, het ligt dan ook op de HISTORYSCHE MARKTPLATZ. Koblenz,Cochem,Boppard zijn alle redelijk goed te doen. Conclusie: wij hebben het reuze naar ons zin gehad, en zullen graag terug komen!!

Gereisd met partner in juni 2008

• 6D & L27-06-2009

Geen aanrader

Kregen een kamer in het oudste vakwerkhuis van Duitsland. Op zich niets mis mee, maar de kamer was wel zeer gedateerd ingericht. Kledingkast/kleerhangers niet aanwezig. Behoorlijk vervelend als je er 6 nachten verblijft. 's-Avonds eten wat "de pot schaft", dus geen keuzemenu. Eenvoudige maaltijden met dagelijks als groente een schaaltje salade. De patio van het hotel was rommelig en niet echt gezellig. Dus zochten wij ons vertier 's-avonds elders. Wij zijn in het hotel teleurgesteld, maar niet door de omgeving.

• 7F. Scheffers26-06-2009

Slechte nachtrust

Vriendelijke eigenaren. goed ontbijt, veel vers fruit en ook rauwkost, eieren wel erg hard gekookt (groen), avond eten goed. We hadden 3 nachten geboekt, volgens eigenaresse een rustig dorp, maar wij zijn 2 nachten wakker gehouden door voorbijgangers (er sneuvelde zelfs een lantaarn paal) niet prettig als je auto er vlak bij staat, 3de nacht maar ergens anders heen gegaan. Kamers zijn netjes maar een kamer met een 2 persoonsbed, 1 "makelijke" stoel en een eetkamerstoel noem ik niet comfortabel. Hotel goed voor degenen die de hele dag op pad zijn.
    Zijn veel restaurantjes in het dorp er ook bierkelders.

• 10van Geesink25-06-2009

PERFECT

Dit hotel is TOP !! Wij zijn 5 dagen geweest, zeer vriendelijke eigenaren, heel goed eten en een perfect ontbijt. Kamers zeer schoon en ruim, en belangrijkste PRIMA BEDDEN !!!! Een gezonde nachtrust is heel belangrijk omdat er in de omgeving van dit hotel ontzettend veel te zien is. Een aanrader dit hotel.

• 9CAM Rovers13-06-2009

Geweldig genoten

Met 6 echtparen hadden we voor een lang weekend geboekt in dit sfeervolle hotel dat gunstig gelegen is aan de Moezel. We voelden ons meteen thuis in dit hotel dat gerund wordt door het vriendelijke en gastvrije paar Alexandra en Paul. De slaapkamers zijn ruim en comfortabel en hebben prima bedden. Het ontbijt en het diner zijn voortreffelijk, en vooral alles uitgebreid en royaal. Met enkele dieetwensen werd perfect rekening gehouden. 's-Avonds konden we in de gezellige weinstube tot in de late uurtjes genieten van een glaasje wijn en een biertje.
    Beslist een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 9bert en joke26-03-2009

een aanrader

vier dagen in dit hotel geweest. mooie omgeving. super vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om het naar de zin te maken. prachtige suite, goed ontbijt en heerlijk avondeten echt een aanrader! Komen zeker nog eens terug.

bert en joke

Gereisd met partner in maart 2009

• 8D. Bakker05-01-2009

Gezellig hotel met een hele goeie service

Afgelopen kerst zijn wij in hotel Simonis geweest. We hebben hier een fantastische kerst beleefd. De eigenaren waren zeer vriendelijk en hebben erg hun best gedaan om alle gasten het naar hun zin te maken. Kamers waren prima. De omgeving is ook prachtig. Wij komen zeker terug Paul & Alexandra

Gereisd met partner in december 2008

• 8Rob van der Steen06-11-2008

Geweldig

Leuk en goed hotel in de moezelstreek, vriendelijke hollandse eigenaren, mooie grote kamer (7) waarbij onze hond ook mee mocht, 's morgens een echt geweldig ontbijt met alles erop en eraan.

Gereisd met partner in november 2008

• 8Joke13-10-2008

Leuk hotel met goede service

Wij zijn hier 3 nachten geweest en hebben het erg naar ons zit gehad. Uitstekend ontbijt en zeer gastvrije eigenaars.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Hotel Simonis info