Hotel Simonis

6.4Voldoende

Duitsland, Rheinland Pfalz, Kobern-Gondorf (Moezel)

6.4Voldoende

59 reviews over Hotel Simonis

• 8H&I16-08-2010

Goed hotel

Vriendelijke gastvrouw. Ruime kamer, bedden goed. Goed ontbijt in gezellige ruimte. Geen gezellige ruimte voor kopje koffie/leestafel. Minpunten: twee papegaaien in de eetzaal.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9wim en tineke05-07-2010

Mooie lokatie

Ligging direct in het centrum. Aardige Hollandse eigenaars. Kamer vrij standaard, alles netjes schoon. Mooi uitgangspunt voor het ontdekken van de moezel

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Frits22-06-2010

Schitterend hotel in een prachtige omgeving.

Hotel Simonis is werkelijk een schitterend hotel,gedeeltelijk uit de 14e en 17e eeuw, voorzien van romantische kamers en gelegen aan het oude marktpein met terassen en restaurants.Uitgangspunt voor vele boeiende tochten met fiets of auto zonder direct geweldige afstanden te moeten afleggen. Bij mooi weer is het een feest het diner (3 gangen € 17.=) op de prachtige binnenplaats met comfortabele zitjes te gebruiken. De eigenaren zullen u indien gewenst over alles informeren, zodat u net als wij er een aantal schitterdende dagen kunt doorbrengen.

Gereisd met partner in juni 2010

• 10Frits17-05-2010

Sfeervol hotel met een hele goede service

Het was een heel ongedwongen sfeertje, alsof je thuis was. Alexandra en Paul doen alles om het je naar de zin te maken. Prima bedden en een geweldig ontbijt, diner was erg goed. We hebben er enorm van genoten. Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 8marlene08-03-2010

leuk gehad

zijn in okt 2008 met 8 stellen hier geweest! wij zelf hadden leuke vernieuwde kamer in het torentje , helemaal in het wit, met bedhemel en al. alles aanwezig, aleen op wc was een gammel brilletje, maargoed niet zo heel erg! vriendelijke eigenaars , die het wel beetje moeilijk hebben als druk word ,met eten! het was wat aan de min kant en hier en daar mocht er wat meer smaak aan. ontbijt wel hartstikke goed! De bar was eigenlijk te krap voor ons gezelschap en de lokale mensen die er die avond waren ..waardoor we niet leuk bij elkaar konden zitten. toevallig kwamen we achter dat net voor ons herman den blijker er was geweest om hen onder de armen te grijpen het hotel beter te runnen. was qua eten indd wel nodig, rest van hotel was prima en schoon

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 10Ria en Wim01-11-2009

Romantisch hotel met ongedwongen sfeer

Zes dagen verbleven in dit romantische hotel midden op de historische Marktplatz, mooie kamer met internetaansluiting wel even van te voren zeggen natuurlijk. Lekker dicht bij Koblenz zowel per auto als per trein te bereiken. Treinstation (1 km vanaf het hotel. Vele bezienswaardigheden in de buurt, 33 km van Cochem en nog geen 25 km van Boppard/Rijn. De Nederlandse eigenaren doen alles om het je naar de zin te maken, en geven zeer goede adviezen. 's avonds kan men er een lekker wijntje drinken. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in november 2009

• 9Fam.Steen19-10-2009

Geweldig Hotel met vriendelijke eigenaren

Dit Hotel is wat je zegt enorm vriendelijk, mede dankzij de eigenaren Alex en Paul. Zij proberen iedere gast het naar de zin te maken. Wat gezegt door Richard en Tiny, kunnen wij niet beamen. Wij waren met 3 stellen , en hadden allemaal mooie kamers, erg schoon en ruim en vooral zeer goede bedden. Het ontbijt was zeer goed, veel afwisseling in brood en beleg. Gelukkig veel voorverpakte jammetjes omdat dit erg hygienisch is. I.p.v. 1 pot waar iedereen met dezelfde lepel in komt. De eigenaren zijn zeer behulpzaam met het uitstippelen van leuke routes. In 1 woord een prima hotel, met zeer vriendelijke eigenaren. Zeer de moeite waard, een uitstekende prijs,kwaliteit verhouding. Dit hotel heeft niet voor niets een sticker als zijnde een goed beoordeeld zoover hotel op de voordeur. Wij komen zeker weer terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 8Annette Kaijim14-09-2009

Gezellig, hartelijk,prachtig gelegen.

Hotel Simonis is net als thuis komen. Vriendelijke eigenaren, lekker ontbijten, het eten is niet duur, prachtige omgeving!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 6Richard en Tiny06-09-2009

nooit meer!

Bij aankomst ( op zondag ) deur op slot , na diverse keren bellen werd de deur open gedaan door de werkster verder was er niemand aanwezig. Kamer was oudbollig, bedden wel goed , badkamer vreselijk smal en als je uit de douche kwam moest je jein de kamer zelf afdrogen als je niet eerst je nek brak over het afstapje en de wc pot. Badkamer niet echt schoon zoals we gewend zijn in Duitsland. Op maandag weer niemand gezien hadden ze een rust dag ( ok dat kan ) maar waar waren ze dan op zondag? Weinstube is gewoon een rookhol , niet gezellig en paul en Alexandra hangen ook daar gewoon op de bank met een laptop op schoot , niet echt gastvrouw/heer. Ontbijt was echt maar dan ook echt zo standaard als maar kan , veel voorverpakte jammetjes etc. Van buiten oogde het hotel de hele dag dicht geen lamp was er aan regelmatig overdag de deur op slot , je kreeg wel een voordeur sleutel maar het blijft vreemd . patio , ook niet gezellig meer een opslag van fietsen en motoren. Kortom niet heen gaan!

Gereisd met partner in september 2009

• 9Paula en Gerard de kievit05-08-2009

Een verwenhotel waar je je op je gemak voelt

Wij zijn 7 nachten geweest en vonden het jammer dat we weg moesten en dat hebben we zelden gehad. De Nederlandse eigenaren Paul en Alexandra weten wat er van een vakantie verwacht wordt. Zij een fantastische gastvrouw en Paul een meester in de keuken van de eerlijke maaltijd geen poespas maar heerlijk. Wij waren met vrienden en hadden 2 prachtige ruime kamers ( 9 en 14) Prijs kwaliteit een 10 Wij gaan er beslist terug.

Paula en Gerard de Kievit

Gereisd met partner in juli 2009