Reviews over Kobern-Gondorf (Moezel)

Ondanks mindere recensies toch positief

E.Binnendijk
    15-8-2017

Oke, de eigenaren zijn Italiaans en spreken geen hoog Duits maar zijn allervriendelijkst en behulpzaam. Wij logeerden er met 2 volwassen kinderen en kleinkind van 2 jaar. We hebben heerlijk genoten op het binnenterras van een goed wijntje/ biertje en in Koben-Gondorf zijn voldoende goede eetgelegenheden. De kamers waren in orde en schoon.

Prima hotel, goede kamers, vlak bij de Moezel

Jan Bussen
    29-7-2017

Parkeren is helaas niet overdekt. (Wij waren daar met de motor) Eten is prima, erg ongedwongen sfeer, en s'avonds heel gezellig in de bar!!

Super fantastisch

Anita
    23-8-2016

Echt geweldig hebben hier 5 nachten overnacht ons zoontje huilde heel hard dat we weg gingen wij moesten ook slakken.

Wat een geweldig gasthof echt alles top!

Keitof, keivriendelijk, keigezellig

Van den Broeck-Brughmans
    27-9-2015

Het is zeker een aanrader om daar te verblijven. Mooie kamers, gezellige bar en zeker lekker eten (en genoeg) en een vlotte bediening. Lekker bier (grosse )en lekker wit wijntje (trocken). We komen zeker nog eens terug. Zeker om de leuke gastvrouw Addi en het personeel te ontmoeten.

Super hotel!

fam. van Rooden
    12-7-2015

Dit hotel heeft 'n prachtige uitstraling, je voelt je echt op vakantie!

De omgeving is prachtig, prima om te fietsen!

Kobern-Gondorf (Moezel) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 23 reviews