Hotel Zur Linde

7.9Goed

16 reviews over Hotel Zur Linde

• 2019
    8B van Beek19-09-2019

Top lokatie voor niet teveel geld...

Verbleven van maandag tot donderdagmorgen. Grote kamer, lang balkon met zicht op de moezel. Schoon, alleen het tapijt was smoezelig ( vlekken ) Kussens te zacht voor ons en het matras te hard maar dat is natuurlijk ieder zijn smaak. Ontbijt in de ochtend vonden wij vergeleken met de andere hotels die we gehad hebben karig......kan beter. Wel netjes kannetje koffie of thee...verse broodjes.. Lekker terras voor waar je kan eten of drinken tot 20:00 Lokatie top,....5 minuten van Cochem en gratis parkeerplaatsen voor de deur. Vriendelijke eigenaar en bediening. Prijs - kwaliteit komt zeer goed overeen.

Gereisd met partner in september 2019

• Oude reviews

9mevr rebers en dochter26-06-2017

super

alles was naar wens ,en met lift

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 3Inaperdaen07-05-2016

Kij slecht

We bleven er drie nachten slapen als we er aan kwamen waren ze al onbeleefd ze toonde de kamers ni de kamer was kij kou slechte WiFi eerste avond eten we daar twas goe mr ni heel goe ni vers smorgens zijden ze gwn goeiedag meer ni het ontbijt was ni uitgebreid ni veel keus geen aanrader kappelenhof is beter in klotten en vriendelijker

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 3Ed23-07-2015

trein rijd op 50 meter langs het hotel nooit meer

Eerste indruk was wel ok. De kamer prijs was laag de eigenaar zij 41,- euro per nacht voor twee. Ik dacht wel heel laag, maar ok mij best. Alles in de beurt was vol dus maar doen. Bestelde een biefstuk erg smaakloos leek wel water. Bediening van de Damen op het terras net niet onbeschoft. Het spoor is net achter het hotel ca 50 meter, dit is niet normaal de goederen trein rijd de nacht door. Dit is dus echt geen slapen. En verder is het hele hotel zo gehorig niet normaal. En de volgende dag bij het afrekenen rekent de eigenaar 41,- pp. Deze oude bende is echt dit geld niet waard. Zoek liever even verder.!!!!!!!!!!!!!!!!!

gr Ed

Gereisd met partner in juli 2015

• 10tjeu claase12-06-2015

pracht plek direkt aan de Moezel

Mooi terras, wij hadden een werkelijk prachtige kamer aan de voorzijde met uitzicht over de Mosel. Lekker eten voor een hele fijne prijs en vriendelijke mensen. Ik kan mij totaal niet vinden in de opmerking onvriendelijke eigenaar, deze man was gewoon vriendelijk, maar het ligt er misschien aan hoe je zelf bent!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9mees fernand25-12-2014

zeer tevreden

in september 2014 geweest voor een dag of 3 met de motor.volgens de website een garage aanwezig , maar dat was niet het geval.voor motorrijders een tegenvaller.wel bescheiden parking achter het hotel waar alles toch wat meer uit het zicht stond.het restaurant was goed en de bediening vriendelijk.vanuit het restaurant heb je een zicht over de moesel.de éénpersoonskamer had alles wat je nodig hebt,niet te groot maar voldoende.word dagelijks schoongemaakt.ik ga er zeker terug. ferre

Gereisd met vrienden in september 2014

• 8chris en nel06-09-2014

Prima hotel direct aan de Moezel

Met reisgezelschap uit ons dorp gedurende 2 nachten te gast geweest in Hotel "Zur Linde" te Klotten. Het is een goed hotel voor een leuke prijs. Ligging direct aan de Moezel. Leuk terras. Op 3 km afstrand van Cochem. Aanlegsteiger rondvaart Moezel voor hotel aanwezig. Ontbijtbuffet goed verzorgd. Ook het 3 gangendiner voldeed aan onze wensen. Verwacht geen haute cuisine. Kamers keurig en schoon. Wel enig verschil qua indeling van de kamers. Als u het voor het kiezen heeft, ga dan voor een kamer aan de voorzijde met balkon. Aan achterzijde kunt u hinder ondervinden van de treinen, die vlak achter hotel passeren. Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 8Frank25-10-2011

Mooi gelegen aan de Moezel

Al bij het telefonisch reserveren liep de eigenaar niet over van vriendelijkheid, dat veranderde ook niet tijdens het verblijf. De norse serveerster Inge kon na een paar dagen wel lachen. Ietwat gedateerd hotel met simpele kamers, maar goede douches en bedden. Maar ja, wat wil je ook voor deze prijs? 's Morgens een behoorlijk compleet ontbijtbuffet met soms wat zweterige kaas. Uitgebreide dinerkaart, maar eten is niet écht geweldig. Heerlijk terras met uitzicht over de Moezel. Motorstalling achter het hotel (niet overdekt of afgesloten).

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 0Gerrit en Gineke26-09-2010

vakantie aan de Moezel 2010

Wij hebben hier 4 nachten gelogeerd. Het eten en ontbijt waren goed, maar iets meer variatie zou goed zijn. Mooi terras aan de voorkant. Jammer genoeg geen lift aanwezig. Eigenaresse vonden wij niet vriendelijk (een vriendelijk gezicht kost niks!!)

G. en G

Gereisd met partner in september 2010

• 10Ashley31-08-2010

Superrrrrrrrrrrrrrrr

Wij hebben weer een hele fijne vakantie gehad. Het eten is heerlijk en echt verwennerij. De trein hoor je wel een beetje maar daar heb je weinig of geen last van. De familie Müntnich is heel hartelijk en behulpzaam. Kortom een fijn hotel, heerlijk eten, mooie kamer en heel gastvrij!

Gereisd met partner in augustus 2010

Hotel Zur Linde info