Pension Marliese Steffens

5 reviews over Pension Marliese Steffens in het Nederlands

Besser nicht wieder

Ulrich S.
19-2-2017

Also ich bin wirklich enttäuscht. Service und Unterkunft sind schlecht bis gar nicht vorhanden. In Klotten gibt es etliche wesentlich bessere Unterkünfte.

Mein Urlaub in Klotten bei Frau Steffens

Mertens Errnst
1-2-2015

Alle gemein habe ich mir nicht zu beklagen. Die Pension ist einfach super, es stimmt alles wie gesagt. Ich komme immer wieder gerne.

Viele Grüße von Ernst Mertens

Mooi pension,zeer gastvrij kan lekker babbelen

August Kruijssen
28-5-2012

Wij zijn vele keren bij marlies geweest alleen de laatste paar jaren helaas niet,maar wij gaan wel weer omdat het gewoon goed

Guus en joke kruijssen tilburg nederland

Wieder schöne Tage in Klotten

klotten10
22-1-2011

War vom 11.1.-13.1.11 wieder für ein paar Tage in Klotten. Die Pension Steffens liegt sehr zentral in der Hauptstr.Mein Zimmer war sehr sauber, Toilette und Waschbecken waren im Zimmer in einem schmalen Raum mit Türe integriert. Duschen konnte ich im Etagenbad,aber das ist kein Problem. Das Frühstück bestand aus Tee, Semmeln,Wurst, Marmelade,Ei.DAs ist genug, man kann nur essen,bis man satt ist. Frau [*] ist eine ganz liebe Pensionswirtin. Ich werde sicher wieder zu ihr, bei meinem nächstenKlotten Besuch.Denn wie immer-Klotten am liebsten gleich wieder.

Dagmar Leonhart/Pforzen-Ostallgäu

Marlies steffens is een zeer net en gastvrij pension. Je krijgt heel veel waar voor je centen. Kamers goed ingericht, eigen douche/bad,toilet, fohn, tv en ook een goed gevulde koelkast ontbreekt niet kortom fantasties.

Ontbijt zeer goed, veel huisgemaakt beleg.

Ook met kinderen wordt rekening gehouden.

Eigenaresse Marlies is een zeer lief warm mens voor iedereen.

Bij vertrek gelijk opnieuw besproken.echt een aanrader.

Groetjes sonja

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Marliese Steffens in Klotten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Marliese Steffens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Marliese Steffens scoort een 6.82 uit 10 op basis van 5 reviews.