Pension Marliese Steffens

Pension
8,6

2 reviews over Pension Marliese Steffens in het Nederlands

Met vrienden

Mooi pension,zeer gastvrij kan lekker babbelen

August Kruijssen
28-5-2012

Wij zijn vele keren bij marlies geweest alleen de laatste paar jaren helaas niet,maar wij gaan wel weer omdat het gewoon goed

Guus en joke kruijssen tilburg nederland

Marlies steffens is een zeer net en gastvrij pension. Je krijgt heel veel waar voor je centen. Kamers goed ingericht, eigen douche/bad,toilet, fohn, tv en ook een goed gevulde koelkast ontbreekt niet kortom fantasties.

Ontbijt zeer goed, veel huisgemaakt beleg.

Ook met kinderen wordt rekening gehouden.

Eigenaresse Marlies is een zeer lief warm mens voor iedereen.

Bij vertrek gelijk opnieuw besproken.echt een aanrader.

Groetjes sonja

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Marliese Steffens in Klotten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Marliese Steffens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.