Appartement Haus Seurer

2 reviews over Appartement Haus Seurer in het Nederlands

Geweldige appartementen

Astrid
26-4-2013

Wij hadden het onderste appartement met ruime 2persoonsslaapkamer, een woonkamer met 2 slaapplaatsen, een mooie badkamer met meer dan genoeg handdoeken, haardroger, en een zeer mooie complete keuken. Het is heel erg schoon, compleet ingericht en zeer netjes. Ons appartement had ook een mooi groot terras met een schitterend uitzicht over Klotten en de Moezel.

De verhuurders zijn erg vriendelijk en behulpvaardig.

Echt een aanrader!

Geweldig compleet appartement

broekie75
22-4-2013

Appartement haus Seurer is een aanwinst voor het dorp Klotten.

2 appartementen met een fantastisch uitzicht, super compleet ingericht,

Schoon, fris en gezellig. Behulpzame, vriendelijke verhuurders die altijd voor je klaar staan.

Het dorp Klotten ligt op 3 km van Cochem en is een goede uitvalsbasis voor veel activiteiten in de buurt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Seurer in Klotten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Seurer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.