Appartement Gasthof Dorfschänke

Appartement Gasthof Dorfschänke
8,7

6 tips over Appartement Gasthof Dorfschänke

melanie sterken, 23-8-2014

De omgeving is heel mooi..we zijn naar cochem geweest en daar kun je zelf goed vermaken.

Wij hadden de trein genomen omdat we dan allebei konden drinken.

Dit is echter heel goedkoop 14 euro voor 3 dagen met 2 personen.

Binnen 3 minuten in cochem..te voet ongeveer 3 kilometer.

S.H.A. Teunissen, 6-6-2013
Gelegen langs de Moezel, op ca 3 km van Cochem, is het een ideale plek om te verblijven, een beginpunt van wandelingen en bezoekjes in de omgeving aan de vele romantische plekken in de Moezelstreek, met Cochem natuurlijk als trekpleister. Advies: kom 's avonds terug naar Dorfschänke om er te eten en luister op zaterdagavond naar de zang van Chista !!
S. Teunissen, 3-6-2013
Ben je een liefhebber van live-muziek dan ben je bij Dorfschaenke op het goede adres. Echter, er zijn zowel in Klotten zelf als in de omliggende plaatsen ruim voldoende horecabedrijven.

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Dorfschänke voor je op een rij gezet:

P.Verhage, 22-5-2013
Vanuit deze lokatie is alles te beleven zowel op het gebied van cultuur en natuur.
Martin, 26-4-2013
Dichtbij Cochem Trier en Coblenz die je met de trein in de plaats(halte stop) kan bezoeken
elizabeth72, 31-7-2012
Cochem ligt vlakbij en je wandelt zo naar de Moezel.