Hotel Klausenhof

• Goed: 7 - 8

een prima hotel

ans visser
26-9-2011

Hotel Klausenhof is een prima hotel, de kamers zijn netjes en schoon. Het eten is ook goed verzorgd. Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Een prima hotel

ans visser
26-9-2011

Kamers waren netjes en schoon. en eten was ook prima.

Goedkoop en rustig gelegen.

Maarten84
15-9-2010

Toevallig gevonden toen we naar de WRC in Trier gingen kijken.

Het ligt in een rustig dorpje op een heuvel en kort bij de autostrade die je in een klein half uur naar het centrum van Trier brengt.

We gebruikten het voornamelijk als B&B, wat goed mee viel.

Twee keer hebben we er ook warm gegeten in het restaurant en dat was ook in orde.

Zowel prijs als kwaliteit van het eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klausenhof in Klausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klausenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Klausenhof scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.