Hotel Zum weißen Stein

We hebben een aantal aanbieders voor Zum weißen Stein voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Zum weißen Stein in het Nederlands

Het hotel ligt aan een doorgaande weg.

Marian
17-10-2017

Dit hotel staat in het Stadsdeel Katzenbach, bestaat uit twee gebouwen en heeft vier sterren.

Het grote gebouw bestaat uit twee delen die met een lange gang en veel trappen (geen lift) met elkaar verbonden zijn. In het ene deel is de receptie, restaurant en de bar, in het andere deel zijn de kamers met balkon. In het tweede gebouw aan de overzijde van de straat zijn de kamers zonder balkon.

Het ontbijt was goed alles was er en geen overdreven buffet, à la Carte eten is erg duur, wij hebben dit twee keer gedaan. Ook de drankjes aan de bar waren prijzig. De kamers waren ook duur, maar alles was zeer schoon. Tel uit je winst dat is het wel.

Ondanks de dure prijzen hebben we er wel een mooie week gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum weißen Stein in Kirchen (Sieg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum weißen Stein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zum weißen Stein scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: