Appartement Ferienwohnung Klatt

Appartement

1 review over Appartement Ferienwohnung Klatt in het Nederlands

Met jonge kinderen

Het huis is ideaal voor 2 personen, maar ook met kinderen kun je er terecht. Op de slaapbank kun je prima slapen.

Het huis is mooi en gezellig ingericht, heel schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Familie Klatt zijn zeer vriendelijke mensen. Indien je wilt, wordt ontbijt voor je verzorgd.

Kempenich zelf is niet zo'n heel bijzondere stad, maar de omgeving is echt prachtig. In de Natuur Eifel kun je vele leuke dingen ondernemen.

Vlak bij het huis (nog geen 50 meter) is een supermarkt en in het centrum kun je prima eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienwohnung Klatt in Kempenich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienwohnung Klatt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.