Hotel Typisch

29 reviews over Hotel Typisch in het Nederlands

Zeer uitmuntend

Peter
5-5-2019

Zeer vriendelijke eigenaars voelden ons goed bij hun wij komen er al vanaf2014 en gaan om de 2j terug is ons enige en vast hotel. Mike en Claudia doe zo voort altijd goed lachs en komen altijd vragen hoe je dag is geweest

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Fantastisch Typisch

Karin
1-1-2019

Zeer gastvrij hotel, waar je je gelijk goed voelt! Heerlijk gegeten met verse producten! De kamer was super schoon en groot, met auping bedden. Al met al zijn wij heerlijk verwend! Nederlandse eigenaren waar niets teveel is! Hier zullen wij dan ook vaker naar toe gaan! Een parel dus!

Gereisd Met partner in december 2018

Fantastisch hotel

Astrid en Twan
21-10-2018

Dit is echt een geweldig hotel. Echt super gastvrije ontvangst. Heerlijk geslapen. Geweldig gegeten. Kamers zijn super fijn. Wij hebben het hier zo onwijs heerlijk gehad. Mike en Claudia super bedankt wij komen zeker nog een keer bij jullie langs. Het was een weekend om nog lang naar terug te kijken.👍

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Typisch voor je op een rij gezet:

Het verbijf is er super!

dhr jaspers
16-5-2016

Eigenlijk is het een prima hotel waar je bij aankomst al goed voelt door de hartelijke ontvangst.De sfeer is prima,alles is schoon en de bedden zijn zeer goed.

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Goed hotel prijs/kwaliteit

Brent
2-6-2015

Heb 4 dagen verbleven in hotel Typisch en was best tevreden. De kamers zijn ruim en zeer netjes. 1 minpuntje: de hal rook wat muf. De nieuwe badkamer was basis afgewerkt maar zeer goed. Het eten is zoals we het in Duitsland kennen. Wat meer boerenkost maar zeer lekker. Onze motoren konden ook veilig in de garage staan. In de buurt zelf is niet heel veel zien. Het is dan ook een zeer rustig dorpje.

Gereisd Anders in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tof en gezellig hotel.

Koen
28-5-2015

Zeer vriendelijke ontvangst. Bijzonder mooie kamer. Nieuwe badkamer. Heerlijke bedden, met eindelijk eens een niet "te warme"dons! Lekkere gerechten, en prima bediening. Wij komen zeker nog eens terug. Oh ja, de patron maakt heerlijke capucino, met melkschuim waar je een euro kan opleggen. Hmmmmm...'

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2015

Tegenvallend

Barack
1-9-2014

Het restuarant is qua sfeer en bediening meer een klein wegrestaurantje, met radio(!)muziek en radionieuws, wat kale tafeltjes en gedoofde kaarsjes. Er zijn een vijftal parkeerplaatsen. Het wil er maar niet gezellig worden. Er is geen PIN-mogelijkheid. De prijs/kwaliteitverhouding van het (ontdooide) eten is prima.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader!

Els Snelders
27-7-2014

Zojuist terug van een heerlijk weekend in dit hotel: prima bedden, schone kamers, goede douche, lekker gegeten enz. Mooie omgeving ook. Maar bovenal een oprecht gastvrije en gezellige ontvangst van sympathieke Nederlandse eigenaren, die ook zeer kindvriendelijk zijn. Claudia en Mike, we komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Hier voelde ik mij gast.

Marja van de Jagt
27-5-2014

Dit hotel kwam op mijn pad tijdens de Saar Hunsruck steig wandeling. De kamers zijn modern en verrassend ingericht. Van alle gemakken voorzien. De uitstekende bedden bezorgen je een goede nachtrust. Het eten was smakelijk en goed klaargemaakt. Maar vooral onde de indruk ben ik van de ontvangst en de manier waarop men je welkom heet. De eigenaars zijn uiterst vriendelijk en gastvrij. Zij geven je het gevoel welkom te zijn in hun hotel.

Gereisd Alleenreizend in Sat May 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk genoten!

Ingrid Leijgraaff
14-4-2014

Heerlijk gegeten en geslapen, ongedwongen sfeer, hulpvaardige eigenaren. Mooie, rustgevende omgeving met gezellige plaatsjes in de omgeving.

Gereisd Alleenreizend in april 2014

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Typisch in Kell am See (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Typisch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.