Vakantiepark Landal Hochwald

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,0

71 tips over Vakantiepark Landal Hochwald

Nicky, 31-5-2018

Neem je laptop mee en benodigde kabels om WiFi van thuis te krijgen. Weekje WiFi gekocht en werkt prima, huisje 178

Cristien, 10-7-2017
De caravans zijn te klein voor 4 personen. Met een kind gaat het wel want dan kunnen je koffers op het overgebleven bed staan. Kastruimte is er bijna niet dus je moet behendig zijn met inruimen.
Cristien, 8-7-2017

Het internet is tegenwoordig glasvezel ee erg snel.€42,50 voor 30 dagen.

Ook nl Tv zenders dus met regen altijd iets te doen🤣

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Hochwald voor je op een rij gezet:

esther, 20-8-2016
    Het vliegtuig museum vonden we leuk om te zien, maar tegenvallen voor ons zoontje.. Er was 1 helikopter waar hij in kon zitten en verder was alles alleen maar kijken..
    esther, 20-8-2016
    Er zit een Rewe (supermarkt) +- 5 minuutjes rijden van het park, hier hebben ze (bijna) alles! (geen sate-saus en ook geen (lekker Hollandse) zachte broodjes)
    esther, 20-8-2016
    Bij Hotel 'Typisch' kan je heeerlijk eten! Ze maken daar bijna alles zelf (sausjes en salades e.d.) Meneer en mevrouw komen uit Nederland, hebben nu een klein hotelletjes/restaurantje/barretje daar.

Jenny, 31-5-2016
    Naast natuurlijk Saarburg en Trier mag je ook niet Idar Oberstein niet vergeten. Klein maar fijn! Met een edelsteen museum, een stevige klim naar de burgt en vele leuke winkeltjes!
    Jenny, 31-5-2016
    Het restaurant aan de overkant bij de manage is een echte must! Heerlijk gegeten en eigenlijk nog veel meer gerechten willen proberen. Helaas waren we er pas op de laatste dag.
    Wilfred, 5-9-2015

Saarburg is ook een must. Tip: parkeer de auto bij Landal Warsberg op de grote parkeerplaats. Dit is boven bij de Saarburg Sesselbahn. Van daaruit kan je met de stoeltjeslift (of lopend) naar beneden de stad bezichtigen, (retour €5,50) wat zeer de moeite waard is. Vergeet niet de rodelbaan af te gaan.

Restaurant Hau's am See in Kell am See is echt voortreffelijk! Perfecte locatie met mooi zicht over het stuwmeer en heerlijk eten. Oh ja, op verzoek van de eigenaars, je kan er gewoon pinnen!!!

Wilfred, 5-9-2015

In Nonnweiler ligt het grootste waterreservoir van Duitsland, de Primstalsperre (stuwmeer) Je kan hier omheen lopen (11 km). Uiteraard kan ook een bezoek aan Trier niet uitblijven. De motor in het centrum geparkeerd en met de Romerexpress (opstap Porta Nigra) een stad rondrit gemaakt langs alle bezienswaardigheden. Uitleg is ook in het Nederlands. Duur van de rit is ongeveer 35 minuten en kost €9,- p.p.

Even de stadsplan bij de receptie (Landal) ophalen! Dat maakt het bezoek makkelijker.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Hochwald voor je op een rij gezet: