Hotel Haus Doris

Met oudere kinderen

Prima restaurant

cliff2902
2-9-2013

Tijdens ons verblijf op Landal Hochwald hier even lekker gegeten in een zeer gezellig restaurantje. Eigenaren zijn zeer vriendelijk. Onze zoons hebben zich prima vermaakt met de kleinkinderen van de eigenaar, prima eten voor een Duitse prijs in een zeer gezellig typisch Duits restaurant.

lekker duits!

G van der Hoogt
26-8-2011

Wij hebben bij Haus Doris gegeten.

Ontzettende gastvrije mensen. Tis net een duitse huiskamer. Op de achtergrond hoorde je opa met kleinkind spelen, heel schattig. Heerlijk gegeten voor een prijs waar je je rot om lacht!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Doris in Kell am See (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Doris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.