Appartement Haus Sonneck

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag13°
Appartement Haus Sonneck
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Sonneck voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Haus Sonneck in het Nederlands

goed voor een paar nachten

Maarten84
16-11-2011

Ik heb hier maar 1 nacht geslapen tijden een weekendje Nürburgring. Vanuit het hotel ben je op amper 5 minuten rijden al aan het circuit.

Positief: Proper hotel met vriendelijk personeel. Zeer rustige ligging en een mooi uitzicht vanop het balkon. Lekker en uitgebreid ontbijt-buffet. En de mogelijkheid om een lunchpakket mee te nemen zonder extra kost. De badkamer met douche was zeer proper en verzorgd. Er word goed aan de kleine dingen gedacht: douchegel, zeep en er was zelfs een wekker naast het bed.

Negatief: Te kort bed en zeer kleine tv. (30cm)

Gereisd alleenreizend in Sat Oct 15 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesKrant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Sonneck in Kelberg (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Sonneck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.