Appartement Ferienappartements Carpe Diem

Appartement Ferienappartements Carpe Diem

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag22°
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienappartements Carpe Diem voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Ferienappartements Carpe Diem in het Nederlands

Toppie

judith
30-10-2018

Wij verbleven met 4 vrienden in een fantastische villa met een fantastische gastvrouw krista. Dit was al onze tweede motorvakantie bij haar en weer was het top! De villa was van alle gemakken voorzien en bij aankomst een gevulde ijskast en opgemaakte bedden.Onze vrienden hadden een slaapkamer en aparte badkamer en wij hadden een slaapkamer met badkamer a suite..Ook deze was voorzien van allerlei toilet en badartikelen en genoeg handdoeken en badlakens.De omgeving is fantastisch motorgebied .Wij hebben ons kostelijk vermaakt mede ook door dit verblijf.De garage is zo ruim dat er 4 motoren konden staan.De villa en garage zijn afgesloten via een toegangshek en hierdoor ook veel privacy.De lidl ,een lekker bistro restaurant en een tankstation zijn vlakbij(je kan er te voet naar toe).Wij gaan in 2019 zeker weer terug naar onze Krista en ons Kelberg!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Erg fijn appartement

Iwan en Monique
      16-9-2012

Het appartement was erg schoon en compleet ingericht.

Vooral de keuken was van alle gemakken voorzien: inductiekookplaat, afwasmachine en een uitgebreide set bestek, borden, pannen e.d. Zelfs een eierkoker ontbrak niet :-) Wel was er wat minder zitruimte aan de eettafel. Ook de badkamer was keurig schoon en goed verzorgd (zeep, shampoo e.d.).

Het appartement is niet bijzonder groot, maar ruim voldoende voor 2 personen. Het meubilair was 5 jaar geleden vernieuwd en zag er nog prima uit.

Beneden ligt een mooie grote tuin met meubilair voor algemeen gebruik.

De eigenaresse (Krista) was erg vriendelijk en behulpzaam. Kelberg tenslotte is een klein dorpje dat mooi centraal in de Eifel ligt en is dus een goede uitvalsbasis voor wandelingen en andere uitstapjes.

Wat ons betreft absoluut een aanrader voor (wandel)duo's met of zonder hond!

Gereisd Met partner in augustus 2012

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
      • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienappartements Carpe Diem in Kelberg (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienappartements Carpe Diem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.