Hotel Am Brunnen

1 review over Hotel Am Brunnen in het Nederlands

Fantastisch hotel!

Dennis
6-8-2012

We zijn hier vorig jaar geweest, echt een gezellig en knus hotel. De persoon Ijke aandacht en vriendelijkheid van de eigenaresse heb ik nog nooit meegemaakt, een dikke 10!

We zijn op onze weken bediend in Am Brunnen

Gereisd Met partner in juni 2011

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Am Brunnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Brunnen in Kelberg (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Brunnen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.