Sorteren

Reviews over Kelberg (Eifel)

Toppie

judith
    30-10-2018

Wij verbleven met 4 vrienden in een fantastische villa met een fantastische gastvrouw krista. Dit was al onze tweede motorvakantie bij haar en weer was het top!

De villa was van alle gemakken voorzien en bij aankomst een gevulde ijskast en opgemaakte bedden.Onze vrienden hadden een slaapkamer en aparte badkamer en wij hadden een slaapkamer met badkamer a suite..Ook deze was voorzien van allerlei toilet en badartikelen en genoeg handdoeken en badlakens.De omgeving is fantastisch motorgebied .Wij hebben ons kostelijk vermaakt mede ook door dit verblijf.De garage is zo ruim dat er 4 motoren konden staan.De villa en garage zijn afgesloten via een toegangshek en hierdoor ook veel privacy.De lidl ,een lekker bistro restaurant en een tankstation zijn vlakbij(je kan er te voet naar toe).Wij gaan in 2019 zeker weer terug naar onze Krista en ons Kelberg!

Erg fijn appartement

Iwan en Monique
    16-9-2012

Het appartement was erg schoon en compleet ingericht.

Vooral de keuken was van alle gemakken voorzien: inductiekookplaat, afwasmachine en een uitgebreide set bestek, borden, pannen e.d. Zelfs een eierkoker ontbrak niet :-) Wel was er wat minder zitruimte aan de eettafel. Ook de badkamer was keurig schoon en goed verzorgd (zeep, shampoo e.d.).

Het appartement is niet bijzonder groot, maar ruim voldoende voor 2 personen. Het meubilair was 5 jaar geleden vernieuwd en zag er nog prima uit.

Beneden ligt een mooie grote tuin met meubilair voor algemeen gebruik.

De eigenaresse (Krista) was erg vriendelijk en behulpzaam. Kelberg tenslotte is een klein dorpje dat mooi centraal in de Eifel ligt en is dus een goede uitvalsbasis voor wandelingen en andere uitstapjes.

Wat ons betreft absoluut een aanrader voor (wandel)duo's met of zonder hond!

Fantastisch hotel!

Dennis
    6-8-2012

We zijn hier vorig jaar geweest, echt een gezellig en knus hotel. De persoon

Ijke aandacht en vriendelijkheid van de eigenaresse heb ik nog nooit meegemaakt, een dikke 10!

We zijn op onze weken bediend in Am Brunnen

goed voor een paar nachten

Maarten84
    16-11-2011

Ik heb hier maar 1 nacht geslapen tijden een weekendje Nürburgring.

Vanuit het hotel ben je op amper 5 minuten rijden al aan het circuit.

Positief:

Proper hotel met vriendelijk personeel.

Zeer rustige ligging en een mooi uitzicht vanop het balkon.

Lekker en uitgebreid ontbijt-buffet. En de mogelijkheid om een lunchpakket mee te nemen zonder extra kost.

De badkamer met douche was zeer proper en verzorgd.

Er word goed aan de kleine dingen gedacht: douchegel, zeep en er was zelfs een wekker naast het bed.

Negatief:

Te kort bed en zeer kleine tv. (30cm)

Wir fahren jedes Jahr mindestens zwei mal für je eine und

Nußbaum
    23-3-2008

Wir fahren jedes Jahr mindestens zwei mal für je eine Woche und häufig an Wochendenden hierher. Unseren Töchtern gefällt es hier sehr gut (und den Eltern natürlich auch), weil man hier so schön reiten und die Natur geniessen kann.

Die Familie [*] ist supernett!

Es ist alles da, was Kinder zum Spaß haben, benötigen: Spielscheune, Spielplatz, Ponys, Ziegen...

Wir freuen uns schon auf das nächste mal!

[*Namen von Privatpersonen / Personal werden gemäß unseren Regeln nicht veröffentlicht. Die Zoover-Redaktion.]

Kelberg (Eifel) scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews