Hotel Gasthof Langen

79 reviews over Hotel Gasthof Langen in het Nederlands

Aanrader !!

Leon
18-7-2014

Alles was perfect in orde, kamers zeer proper, hoteluitbaters zeer vriendelijk en behulpzaam. Vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit is dit een echte aanrader.

Uitstekend Familiehotel

Jean Storm 9990 Maldegem
8-6-2014

Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Het Hotel ligt op amper 50 meter van de Moezel.Centraal gelegen voor uitstapjes in de Moezelstreek.De prijs /Kwaliteitsverhouding is prima.In het restaurant kan men ook van hun kaart kiezen.De kamers zijn voldoende groot en worden dagelijks schoongemaakt.Iedere kamer heeft ook een balkon met stoelen..Achter het Hotel is een kleine tuin beschikbaar voor de gasten.We gaan zeker nog terug.

leuk hotel

karine.janle
5-6-2014

Wij gaan er al verschillende jaren. En het wordt steeds beter. Zeer vriendelijk.

Het eten is zeer lekker. Proper en verzorgd hotel. Het is alsof je thuiskomt.

Super leuk. Aanrader!

lex & Ilse
6-5-2014

Snellen en vriendelijke bediening, aardige mensen en prima plek. Wat wil je nog meer?

een prima hotel

bente
20-10-2013

Komen er al meerdere jaren met groepen. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel. Elke en Klaus maken er een festje van als je er bent.

wat een prima hotel

Henk en Elly Bos
7-8-2013

Wij komen al 30 jaar in dit hotel.Alles is prima in orde.De eigenaren en de bediening zijn erg vriendelijk en gastvrij.De omgeving is mooi en het dorp is niet zo toeristisch gelukkig.Kortom het is hier heerlijk vakantie vieren.

Voor de eerste keer en....

Arno en Rikie uit Zevenaar
5-8-2013

Zijn van de beoordelingen uitgegaan en, wat verbaast ons, het is waar dat dit een prima hotel is zonder fratsen maar met vriendelijke eigenaren Elke en Claus. Ook de andere medewerkers waren uiterst vriendelijk en correct. Op het eten helemaal niets aan te merken. Een fantastische uitvalbasis voor leuke uitstapjes naar b.v. Cochem, Zell, Beilstein etc. etc. Ook kennis gemaakt met fijne gasten die er ook al jaren komen (sommige al 30 jaar). Echt een aanrader en wij hopen zeker terug te komen bij deze gastvrije familie. Elke en Claus BEDANKT!

Absoluut waar voor je geld. Aan te bevelen.

Bob en Yvonne
4-7-2013

Vriendelijke en hulpvaardige eigenaren. Schone goede kamer met douche. Ontbijtbuffet is uitstekend en 3 gangen avondeten is prima.

Wij komen hier al jaren en zullen nog vele jaren komen.

Elke en Claus bedankt voor de heerlijke vakanties.

Voor de 5de keer en het blijft een aanrader

karine.janle
14-6-2013

Zoals steeds zeer goede ontvangst en lekker eten. Elke en Klaus (eigenaars) zijn zeer vriendelijk zoals steeds. Ideale plaats om de van hieruit de omgeving van de moezel te verkennen. In het midden tussen het pittoreske Cochem en de stad Koblenz. In de streek is genoeg te bezien. Ook ideaal om van hieruit te fietsen (kunnen gehuurd worden in het hotel) en te wandelen, info is te krijgen aan de balie van het hotel. De eerste keer dat we in juni gaan en nu kunnen genieten van het zonnige terras. Een groot pluspunt is hun parking naast het gastgebouw.

Zeer goed en ook goed gelegen Hotel/Pension.

Bob en Yvonne uit Boskoop
        19-4-2013

Wij komen hier al jaren met de motor, en gaan van hieruit diverse ritten maken in een fantastische omgeving. Dit Hotel biedt een goede kwaliteit voor een fatsoenlijk bedrag. De kamers zijn netjes, het eten is goed, het personeel is vriendelijk en behulpzaam, wat wil je nog meer. Wij hopen hier nog vele jaren te komen.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Langen in Kattenes (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Langen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.