Hotel Gasthof Langen

81 reviews over Hotel Gasthof Langen in het Nederlands

super goed

v d berg
31-7-2014

in 1 woord fantastisch, kan niet beter, heerlijk ontbijt en het avond eten is er erg lekker en afwisselend,zeker aan te raden, voor herhaling vatbaar.prachtige wandelingen gemaakt,en de kamers worden iedere dag keurig schoon gemaakt

Gereisd met partner in juli 2014

Uitstekend hotel

Leo
24-7-2014

Goede kamers,vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt en diner.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Aanrader !!

Leon
18-7-2014

Alles was perfect in orde, kamers zeer proper, hoteluitbaters zeer vriendelijk en behulpzaam. Vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit is dit een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Uitstekend Familiehotel

Jean Storm 9990 Maldegem
8-6-2014

Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Het Hotel ligt op amper 50 meter van de Moezel.Centraal gelegen voor uitstapjes in de Moezelstreek.De prijs /Kwaliteitsverhouding is prima.In het restaurant kan men ook van hun kaart kiezen.De kamers zijn voldoende groot en worden dagelijks schoongemaakt.Iedere kamer heeft ook een balkon met stoelen..Achter het Hotel is een kleine tuin beschikbaar voor de gasten.We gaan zeker nog terug.

Gereisd met partner in juni 2014

leuk hotel

karine.janle
5-6-2014

Wij gaan er al verschillende jaren. En het wordt steeds beter. Zeer vriendelijk.

Het eten is zeer lekker. Proper en verzorgd hotel. Het is alsof je thuiskomt.

Gereisd met partner in mei 2014

Super leuk. Aanrader!

lex & Ilse
6-5-2014

Snellen en vriendelijke bediening, aardige mensen en prima plek. Wat wil je nog meer?

Gereisd met vrienden in mei 2014

een prima hotel

bente
20-10-2013

Komen er al meerdere jaren met groepen. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel. Elke en Klaus maken er een festje van als je er bent.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

wat een prima hotel

Henk en Elly Bos
7-8-2013

Wij komen al 30 jaar in dit hotel.Alles is prima in orde.De eigenaren en de bediening zijn erg vriendelijk en gastvrij.De omgeving is mooi en het dorp is niet zo toeristisch gelukkig.Kortom het is hier heerlijk vakantie vieren.

Gereisd met partner in juli 2013

Voor de eerste keer en....

Arno en Rikie uit Zevenaar
5-8-2013

Zijn van de beoordelingen uitgegaan en, wat verbaast ons, het is waar dat dit een prima hotel is zonder fratsen maar met vriendelijke eigenaren Elke en Claus. Ook de andere medewerkers waren uiterst vriendelijk en correct. Op het eten helemaal niets aan te merken. Een fantastische uitvalbasis voor leuke uitstapjes naar b.v. Cochem, Zell, Beilstein etc. etc. Ook kennis gemaakt met fijne gasten die er ook al jaren komen (sommige al 30 jaar). Echt een aanrader en wij hopen zeker terug te komen bij deze gastvrije familie. Elke en Claus BEDANKT!

Gereisd met partner in juli 2013

Absoluut waar voor je geld. Aan te bevelen.

Bob en Yvonne
4-7-2013

Vriendelijke en hulpvaardige eigenaren. Schone goede kamer met douche. Ontbijtbuffet is uitstekend en 3 gangen avondeten is prima.

Wij komen hier al jaren en zullen nog vele jaren komen.

Elke en Claus bedankt voor de heerlijke vakanties.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Langen in Kattenes (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Langen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.