Hotel Gasthof Langen

Hotel Gasthof Langen
8,8

8 tips over Hotel Gasthof Langen

jonathan expeels, 19-10-2014
Appartement ligt aan een spoorweg maar daar ondervind je helemaal niets van! Het appartement is zeker een aanrader!
Simone, 24-9-2014
Neem de trein, boot of bus!
Lisette, 22-8-2014
Als je niet van zachte kussens houdt dan zou ik een ander kussen meenemen.

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Langen voor je op een rij gezet:

Moosdijk, 19-8-2014

Niet zo heel veel te beleven in Kattenes, wandelen, treinstation met verbinding naar Koblenz en Trier.

Maar mooie omgeving...

Jean Storm 9990 Maldegem, 8-6-2014

Voor gezinnen is er ook een groot dakappartement en een kleiner 2 persoonsappartement te huur..Het is een Bed &Bike Hotel , dus veel door motorrijders bezocht.Achteraan parkeerruimte voor de motoren die s' nachts

afgesloten wordt.

bente, 20-10-2013
Mooie omgeving, ook voor motorrijden.

Bob en Yvonne uit Boskoop, 19-4-2013
Vanuit hier kun je ook het Lahndal en hert Rijndal bereiken, erg mooi. De vele kastelen en oude plaatsjes zijn de moeite waard.
tacroels, 26-7-2012
Met de trein naar Trier. Te voet naar Burg Eltz vanuit Moselkern langs smalle paadjes en stromend water

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Langen voor je op een rij gezet: