Hotel Gasthof Langen

77 reviews over Hotel Gasthof Langen in het Nederlands

Een echte aanrader. Top hotel

M.A. Klijn
25-7-2018

Wij komen hier al een aantal jaren. Dit prettige familie hotel wordt gerund door een echtpaar en hun zoon. Je voelt je daar gelijk thuis en alles is zeer relax. De renovatie van de kamers zijn uitstekend te noemen. We gaan hier zeker weer naar toe.

janle
9-6-2018

Vriendelijke bediening, lekker eten en verzorgde kamers

Geweldig en zeker voor herhaling vatbaar.

Bob van Etteger
9-5-2018

De service hebben wij altijd zeer goed gevonden, en we komen hier al vele jaren. Het ontbijt is prima en het avondeten (3 gangen) is ook heerlijk. De kamers zijn schoon en voldoen goed. De ligging van het hotel is perfect omdat de hoofdweg niet er langs loopt, dus slapen doe je geweldig omdat er geen verkeersherrie is. De centrale ligging maakt dat uitstapjes makkelijk te plannen zijn. Al met al, wer gaan in juni weer. Yvonne en Bob.

Heel goed

Ginoe
2-5-2018

Mooi hotel, heel verzorgd, proper, vriendelijk personeel, lekker eten. goed ontbijt.

Alles was tip top in orde.

Goede uitvalsbasis, wel een heel kalm dorpje.

Karine
3-9-2017

Vriendelijke eigenaar evenals het personeel. Verzorgde kamers. Zeer lekker eten door de chef van het hotel bereid. Geen enkel negatief punt.

Hotel rustig gelegen dichtbij de Moezel

Zonhoven Belgie
27-8-2017

Goed gelegen voor uitstapjen met de fiets of wandelingen.Vriendelijk personeel.

Minder geschikt voor kinderen

Goed maar ook niet meer dan dat.

P.M.
31-7-2017

Kamers zijn een beetje uit de tijd. Zijn wel groot genoeg en badkamer was in orde.

Ontbijt is sober en ik miste vooral verse produkten. Alles uit kleine verpakkingen.

Avondeten was een 3 gangenmenu en was vrij goed. Je kan altijd vragen naar een vegetarisch menu.Wifi werkt er niet en volgens de eigenaar is dat de schuld van de provider.

prima hotel met een prima prijs kwaliteit verhouding. voor weekend motorrijden leuke uitvalsbasis.

Leuk hotel voor omgeving te verkennen

kinkymen100
28-9-2016

Zeer leuk hotel. Mijn 1-persoonskamer was klein, maar fijn en schoon met balkon en had uitzicht op de moezel en kasteel.

2 avonden hier gegeten en prijs/kwaliteit was zeer goed. Ook het ontbijt was goed in een rustige ontbijtzaal.

Verder zeer vriendelijk personeel, vooral de serveerster op het buitenterras.

Uitstapjes die ik vanuit het hotel heb gedaan zijn Koblenz, Boppard en burg Eltz.

Enige kleine minpuntje was dat de kamers wel gehorig waren en de tv+badkamergeluiden van de buren goed kon horen. Snachts wel stil en opzich prima geslapen.

gastvriendelijkheid kennen ze hier niet!

Marijke
23-9-2016

Wat een tegenvaller dit hotel. We begonnen in een kamer met balkon. Zeer deprimerend beige behang, een groene badkamer uit grootmoeders tijd. Wel schone kamers. De eigenaren zijn totaal niet bereid iets voor je te doen. De beloofde Wifi werkte niet. Dan wordt er doodleuk gezegd dat Wifi in het hotel niet betekent dat je Wifi op je kamer hebt.

Het eten is verschrikkelijk slecht. 2 avonden buikkrampen gehad en de derde avond maar uit eten geweest. Ontbijt is wel ok, eenvoudig. He verse fruit is alleen onrijp.

Als je onder de douche staat die bijna geen waterdruk heeft, kan de ander niet naar het toilet. Dan heb je onder de douche namelijk geen koud water meer en verbrand je bijna door het loeihete water dat je niet verwacht.

In het dorp is niks te beleven en als je vraagt om tips wat te doen krijg je niet veel meer dan een snauw van de zeer ongastvrije en onvriendelijke mannelijke eigenaar. De overige werknemers roepen hem erbij of verwijzen jou naar hem.

Al met al een zeer onprettige ervaring en blij weer thuis te zijn!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Langen in Kattenes (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Langen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthof Langen scoort een 8.76 uit 10 op basis van 77 reviews.