Hotel Gasthof Langen

Kleine hotelsWeer vandaag21°10°
Hotel Gasthof Langen
8,8

78 reviews over Hotel Gasthof Langen in het Nederlands

meer dan waard voor zijn prijs

Rene van Groen
10-9-2018

personeel enorm gastvrij klantvriendelijk en behulpzaam. ik had een 1 persoonskamer en die was op en top prima, bed goed, keurige badkamer. in kattenes is zelf weing te beleven, maar je kunt net als overal prima wandelen en/of fietsen in de directe omgeving.

Super goed hotel

Paul Hilda Katleen
30-8-2018

Alles prima in orde. Hotel personeel, eten, kamers, slapen...gaven ons een fantastisch verblijf. De kok zorgde zelfs voor een vegetarisch avondmaal. Dit kregen we nog nooit in een ander hotel. Zeker aan te bevelen.

Een echte aanrader. Top hotel

M.A. Klijn
25-7-2018

Wij komen hier al een aantal jaren. Dit prettige familie hotel wordt gerund door een echtpaar en hun zoon. Je voelt je daar gelijk thuis en alles is zeer relax. De renovatie van de kamers zijn uitstekend te noemen. We gaan hier zeker weer naar toe.

janle
9-6-2018

Vriendelijke bediening, lekker eten en verzorgde kamers

Geweldig en zeker voor herhaling vatbaar.

Bob van Etteger
9-5-2018

De service hebben wij altijd zeer goed gevonden, en we komen hier al vele jaren. Het ontbijt is prima en het avondeten (3 gangen) is ook heerlijk. De kamers zijn schoon en voldoen goed. De ligging van het hotel is perfect omdat de hoofdweg niet er langs loopt, dus slapen doe je geweldig omdat er geen verkeersherrie is. De centrale ligging maakt dat uitstapjes makkelijk te plannen zijn. Al met al, wer gaan in juni weer. Yvonne en Bob.

Heel goed

Ginoe
2-5-2018

Mooi hotel, heel verzorgd, proper, vriendelijk personeel, lekker eten. goed ontbijt.

Alles was tip top in orde.

Goede uitvalsbasis, wel een heel kalm dorpje.

Karine
3-9-2017

Vriendelijke eigenaar evenals het personeel. Verzorgde kamers. Zeer lekker eten door de chef van het hotel bereid. Geen enkel negatief punt.

Hotel rustig gelegen dichtbij de Moezel

Zonhoven Belgie
27-8-2017

Goed gelegen voor uitstapjen met de fiets of wandelingen.Vriendelijk personeel.

Minder geschikt voor kinderen

Goed maar ook niet meer dan dat.

P.M.
31-7-2017

Kamers zijn een beetje uit de tijd. Zijn wel groot genoeg en badkamer was in orde.

Ontbijt is sober en ik miste vooral verse produkten. Alles uit kleine verpakkingen.

Avondeten was een 3 gangenmenu en was vrij goed. Je kan altijd vragen naar een vegetarisch menu.Wifi werkt er niet en volgens de eigenaar is dat de schuld van de provider.

prima plek voor wandelen, fietsten en motorrijden.

arnst
7-5-2017

prima hotel met een prima prijs kwaliteit verhouding. voor weekend motorrijden leuke uitvalsbasis.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Langen in Kattenes (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Langen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.