Kattenes (Moezel)

We hebben een aantal aanbieders voor Kattenes (Moezel) voor je op een rij gezet:

Vrij Uit

Reviews over Kattenes (Moezel)

Geweldig

Ben te N.,
    2-1-2019

Wij komen al jaren bij dit hotel met een grote groep. Door de verbouwing van de kamers is het nog beter geworden. Bij deze familie is het woord gast met een grote G. Ga zo door, tot 2019. Wij verheugen ons er op.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Heerlijk!

Susan Van Leeuwen,
    2-1-2019

Heel fijn hotel en hele vriendelijke mensen. We hadden met ons kindje van 9 maanden een appartement. Dit was heel netjes, schoon en enorm ruim, dus de kleine kom naar harte lust rondkruipen.

De keuken is (over)compleet, dus het klaarmaken van een hapje was en eitje.

Voor onszelf hadden we halfpension: we hebben 6 avonden goed en gevarieerd gegeten. Elke dag is er voor het hoofdgerecht keuze uit 2 gerechten.

Het ontbijt was elke dag hetzelfde buffet, maar prima!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

fantastisch

karine janle,
    27-10-2018

mooi hotel, vriendelijke eigenaars en personeel. Propere kamers, lekker eten, alles top.

Gereisd met partner in oktober 2018

meer dan waard voor zijn prijs

Rene van Groen,
    10-9-2018

personeel enorm gastvrij klantvriendelijk en behulpzaam. ik had een 1 persoonskamer en die was op en top prima, bed goed, keurige badkamer. in kattenes is zelf weing te beleven, maar je kunt net als overal prima wandelen en/of fietsen in de directe omgeving.

Gereisd alleenreizend in september 2018

Super goed hotel

Paul Hilda Katleen,
    30-8-2018

Alles prima in orde. Hotel personeel, eten, kamers, slapen...gaven ons een fantastisch verblijf. De kok zorgde zelfs voor een vegetarisch avondmaal. Dit kregen we nog nooit in een ander hotel. Zeker aan te bevelen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Kattenes (Moezel) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 28 reviews