Reviews over Kattenes (Moezel)

fantastisch

karine janle
    27-10-2018

mooi hotel, vriendelijke eigenaars en personeel. Propere kamers, lekker eten, alles top.

meer dan waard voor zijn prijs

Rene van Groen
    10-9-2018

personeel enorm gastvrij klantvriendelijk en behulpzaam. ik had een 1 persoonskamer en die was op en top prima, bed goed, keurige badkamer. in kattenes is zelf weing te beleven, maar je kunt net als overal prima wandelen en/of fietsen in de directe omgeving.

Super goed hotel

Paul Hilda Katleen
    30-8-2018

Alles prima in orde. Hotel personeel, eten, kamers, slapen...gaven ons een fantastisch verblijf. De kok zorgde zelfs voor een vegetarisch avondmaal. Dit kregen we nog nooit in een ander hotel. Zeker aan te bevelen.

Een echte aanrader. Top hotel

M.A. Klijn
    25-7-2018

Wij komen hier al een aantal jaren. Dit prettige familie hotel wordt gerund door een echtpaar en hun zoon. Je voelt je daar gelijk thuis en alles is zeer relax. De renovatie van de kamers zijn uitstekend te noemen. We gaan hier zeker weer naar toe.

Wohlfühloase

Renate Schmid
    25-6-2018

Unterwegs mit dem Rad an der Mosel durften wir herzliche Gastfreundschaft in dem sympathisch geführten Familienbetrieb spüren. Mega leckeres Essen und ein herrlich feines Frühstücksbüffet. Zimmer sind frisch renoviert und laden zum Wohlfühlen ein. Uhrig modern ist die Gaststube und man hat immer das Gefühl als Gast ganz und gar wahrgenommen zu werden.

Kattenes (Moezel) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 28 reviews