Hotel Badische Kellerey

Hotel Badische Kellerey
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Badische Kellerey voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Badische Kellerey in het Nederlands

Weergaloos

Roel Stigter
18-10-2017

De hotelkamer was simpel, maar verder prima. De locatie naast de kasteelruine, de vriendelijk van het persoon en de kwaliteit van het eten zijn fantastisch om een onuitwisbare ervaring te hebben

leukste hotel sinds jaren

Henk Last
5-8-2017

ontspannen sfeer ondanks volle bezetting, vriendelijk personeel, goed eten; enigste minpuntje: kwaliteit wifi kon beter. Hangbrug Geierlay in de buurt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Badische Kellerey in Kastellaun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Badische Kellerey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Badische Kellerey scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.