Hotel Rheinhotel Jägerhof

HotelWeer vandaag27°13°
Hotel Rheinhotel  Jägerhof
7,7

3 reviews over Hotel Rheinhotel Jägerhof in het Nederlands

Oud hotel, gezellig en goed eten

Peter, 31-10-2017

Het hotel wordt gerund door hardwerkende mensen die hart hebben voor hun gasten en direct klaar staan om indien nodig, te helpen. Het hotel zelf is oud, waaronder ook het sanitair en oa de bedden. Aan de andere kant heeft het zo zijn charme, de tijd stond een beetje stil. Echt het Duits warme gevoel. De kamers zijn niet groot, maar voor een paar dagen is dat voldoende. Het eten is eenvoudig maar lekker, ontbijt is buffetvorm, avondeten wordt aan tafel geserveerd en is geen keuze. (maar het menu is bijtijds bekend, dus eventuele problemen kunnen dan aangegeven worden) Kortom deze hardwerkende familie doet enorm zn best om het de gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. De omgeving is mooi, prachtige natuur, maar ook oude bouwwerken. Wandelen is er prima te doen. Al is het wel dalen en klimmen. Boppard is bv lopend en met pontje de Rijn over te bereiken, evenals een boottocht over de Rijn is een aanrader. Wij hebben een paar hele fijne dagen gehad.

Eenvoudig hotel, goede sevice en heerlijk genoten!

Loes Noya, 10-4-2017

Hotel is gezellig op zijn duits ingericht. De dames van het hotel zijn super, niets was hen teveel. Kamers werden elke dag schoongemaakt. Ontbijt en diner waren ook goed. Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw, wifi werkte uitstekend, en na het eten lekker nog een bakkie thee doen in de gezellige zitjes van het hotel. Kortom....Hotel Jaegerhof dank jullie wel voor een super fijn weekend !

We werden vriendelijk ontvangen. Kamers waren sober en klein maar schoon. Bedden waren zeer goed. Wij hadden 3x ontbijtbuffet (heel goed) en 3x diner. Eten was lekker en voldoende. Drankjes tot 20,00 euro waren gratis en werden keurig aan het einde verrekend. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden dit hotel geboekt via een deal en voor die prijs mag je echt niet mopperen. Bovendien was er een boottocht in de prijs inbegrepen en omdat er vuurwerk en weinfest was in Boppard werd er voor de gasten een gratis buspendel ingezet van hotel naar het veer. Kortom wij hebben hier een zeer leuk weekend gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rheinhotel Jägerhof in Kamp-Bornhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rheinhotel Jägerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rheinhotel Jägerhof scoort een 7.71 uit 10 op basis van 3 reviews.