Hotel Rheinhotel Jägerhof

Hotel Rheinhotel  Jägerhof
6,9

14 reviews over Hotel Rheinhotel Jägerhof in het Nederlands

Hotel is dringend aan renovatie toe

Henry ten Berge
17-10-2018

Gedateerd hotel met geen schone kamers (plukken haar onder het bed gevonden) De kamer hebben allen een renovatie nodig. Het toilet wou bij een grote boodschap niet goed doorspoelen.

Het ontbijt en diner was goed te noemen. Personeel was vriendelijk.

Geen aanrader.

Positief :

- verblijf met 2 personen in Hotel Jaegerhof HP - 3 nachten :

- voor een klein prijsje (218,00 euro) krijg je waar voor je geld ;

- mensen die problemen hebben met een te kleine kamer e.d. moeten maar een 5-stars hotel boeken en daar dan ook voor betalen !

- in die prijs is dan nog een boottocht inbegrepen, die voor 2 personen normaal al 36,00 euro kost (218 - 36 = 182) ... ;

- je onderneemt toch geen minitrip om op je kamer te zitten ?

- je kan de boot ook op 2 verschillende plaatsen verlaten om de omgeving te verkennen of te gaan winkelen en daarna gewoon weer meevaren naar je vertrekpunt in Kamp-Bornhofen !

- goede keuken en vriendelijk personeel !

Echt nooit meer!

Anoniem
        26-9-2018

Je zou hier niet naar toe moeten gaan :

Als je claustrofobisch bent , smetvrees heb, tegen muffe geuren kunt, tegen gekraak van de vloeren kunt . Anders moet je zeker gaan maar neem wel je eigen kussen mee (de kussens in het hotel zijn vergaan) ook een goede tip badslippers anders glij je weg in de douche.Als je het licht aandoet in de badkamer dan gaat er een zoemer dat noemen ze ventilatie (nog nooit schoon gemaakt) De gehele badkamer is 2meter bij 80 cm ! De WiFi zou je in het hoofdgebouw wel kunnen gebruiken nauw bijna niet dus . Het uitzicht als je buiten staat is fantastisch maar van je kamer kijk je op containers of je hebt helemaal geen uitzicht dakraam van ons was 40 bij 30 cm .Ontbijt en diner je lust het of niet geen keuze menu . De prijs was niet veel maar al was het maar schoon en netjes geweest !!!! Hotel zeeeeeeeeeer gedateerd en veel achterstallig onderhoud . Personeel s'avonds in het restaurant zijn vriendelijk

Goed hotel,vriendelijk,mooie rondvaart.

anoniem
        15-9-2018

Goed hotel ,vriendelijk personeel, eten was prima,mocht je iets niet[dieet] dan zeggen en je kreeg iets anders,mooie rondvaart en een hele mooie streek zo rond de Rijn.

Nooit meer en ten zeerste af te raden.

Jaap Spaargaren
        27-8-2018

Absoluut niet aan te raden. Gedateerd maar ook tig jaar niets aan gedaan. Muf en echt niet fris. Ontbijt en diner niks bijzonders en geen keuze. Mijn vrouw keek toevallig in de keuken en alles zag er echt goor uit. Badkamer en wc zag er ook niet uit. Meteen volgende ochtend terug naar huis gegaan terwijl wij nog 2 nachten tegoed hadden.

volgende keer weer.

penrod
        19-8-2018

het hotel is gewoon goed,de prijs die je voor dit hotel betalen moet.is het geld dubbel en dwars waard.goed ontbijt ,het diner was prima.2 dranken gratis bij het eten ,kleine koud buffet,gratis met de rondvaartboot ter waarde van 16 euro pp,een vaart van 2 en half uur.naar san goar.kamer klein maar schoon en netjes .dat geld ook voor de badkamer.de vloer is van hout ,dus dat kraakt een beetje.mensen zijn erg vriendelijk.dus gewoon top.

Niet aan te rade

De Vetten
        13-7-2018

Hier moet je alleen heen gaan al s je zelf rookt! Alles en iedereen rookt daar. Als je binnenkomt, gelijk rookgordijn. Stank. Alles zwaar gedateerd. Mini tv. Eenvoudige maaltijden. Niet bijzonder. Geen arco op kamers. Onze kamer had een raam die uitkwam op een soort spel of drinkgelegenheid met rokende mannen. Raam open, weg prive. En rook naarbinnen. Kortom eerder weggegaan. Niet prettig.

Prima, waar voor je geld

Rene
        8-7-2018

Nette ontvangst en vriendelijk personeel. Eten van de pot was goed, lust je iets niet dan kun je het gewoon aangeven en dan regelen ze iets anders voor je. Wel gedateerde kamers (in de dependance) en geen lift aanwezig. Bovenin was het redelijk benauwd maar met het raam wagenwijd open ging het prima. De badkamer was zeer klein, maar alles was aanwezig. Al met al zeker de prijs waardig in verhouding met de kwaliteit!!

Monique
        29-5-2018

Heel mooie streek

Vriendelijke en behulpzame gastvrouw

s'Avonds rustig op een bank genieten aan de Rijn

Lekker en genoeg eten en als je iets niet lust hoef je het maar te zeggen je krijgt zo iets anders om te eten geen enkel probleem

Mooie wandelingen in de omgeving

Mooie boottochten

Kamers waren wel een beetje aan renovatie toe maar wij zijn er toch alleen maar om te slapen dus heeft het ons weinig gestoord want alles was wel krakende proper en alles was aanwezig ook in de badkamer

Gaan zeker nog terug

Chris en Hugo
        29-5-2018

+Heel vriendelijk personeel geven je het gevoel dat je welkom bent

+verzorgd en goed ontbijt (werd regelmatig aangevuld)

+als avondmaal de gewone maar zeer lekkere keuken

+kamers gedateerd maar kraakproper (ben je toch enkel om te slapen)

+ligging, vlakbij de Rijn en toch geen last van autoverkeer

- de vloer van de kamer kraakte

-la van de kleerkast was stuk

+++ wij hebben het hier reuze naar onze zin gehad en komen zeker nog terug +++

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rheinhotel Jägerhof in Kamp-Bornhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rheinhotel Jägerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.