Tijdelijk €25 aanbetaling

8.9FantastischScore uit 38 reviews
+13

8.9FantastischScore uit 38 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

38 Reviews over Rheinhotel Jägerhof

• 8Ad Beljaars24-12-2021

tot volgende keer

gezellig hotel eten was lekker en zeer vriendelijke mensen.mooie omgeving ga zeker nog eens terug.

• 10Familie Rosina30-09-2021

Herzlichen Dank nur zu empfehlen!!!!!

Alles super, hotel ist total schön, Essen sehr lecker, Personal total lieb und Umgebung wunderschön. Herzlichen Dank kommen wir gerne wieder!!

• 9Anneke verspagen24-08-2021

Super vriendelijk , gastvrijheid heerlijk eten

Goed hotel, eten heerlijk, super gastvrij we komen volgend jaar zeker weer terug

• 7Fam. Venhovens27-09-2020

geweldige omgeving en alles op loop afstand

verblijf was goed..appartement aan de kleine kant...alleen de vloer kraakte heel erg...de douche en toilet ook aan de kleine kant, maar wat je nodig had dat was er.. Personeel was zeer vriendelijk.. Ontbijt was goed.. Avondeten was ook goed.. In het dorp zelf zeer weinig te doen..maar toch een fijne vakantie gehad..

• 8Marianne Drees26-09-2020

Super gezellig hotel

Het is een gezellig hotel met super lief personeel, zeer behulpzaam en heel erg vriendelijk. De slaapkamer is wat gedateerd, maar super schoon, hele fijne bedden, en elke dag werd er netjes schoon gemaakt, en de pyjama mooi op bed gelegd... het ontbijt was in buffetvorm, genoeg keus en erg lekker... het avondeten was soep en/of rauwkost, een hoofdgerecht en een toetje na, en ook nog 2 glazen fris, bier of wijn... kortom wij hebben heerlijk genoten van 4 heerlijke dagen (3 overnachtingen) en dat voor 99 euro p.p. wij komen zekers nog een keer terug....

• 10Erik Rijpert22-08-2020

Beste prijs/kwaliteitsverhouding ooit!!

Alle mensen die zich negatief uitlaten over een verblijf in dit hotel zouden zich diep moeten schamen. Ben samen met mijn 17-jarige zoon geweest, 4 nachten oftewel 5 dagen en betaalde daarvoor gewogen € 32,50 per nacht. Voor die prijs kregen wij een niet al te grote slaapkamer in het bijgebouw welke elke dag werd schoongemaakt. Elke dag ontbijt, elke dag een eenvoudige 3 gangen avond maaltijd met 2 drankjes en gedurende het verblijf gratis openbaar vervoer in de regio. Hoe is het mogelijk voor dat geld!!. Natuurlijk zowel ontbijt als diner waren niet van een zeer hoog niveau maar elke dag smakelijk en je kwam nooit tekort. Ook zeer centraal gelegen want een ATM aan de overkant van de straat, station op 100 meter (= geen last gehad van treingeluiden), de Rijn op 100 meter en een mooi openbaar zwembad op misschien 800 meter. Had vanwege het weinige geld en een aantal minder positieve reviews mijn bedenkingen maar bleek een supervakantie!!

• 8Michelle13-06-2020

Betaalbaar en goede service

Uiteraard moet je niet veel verwachten voor de prijs die je betaalt. De kamers zijn klein, het sanitair is prima, maar de service is top! 1 min lopen van het station. 5 min lopen van de rederij. 20 min met de trein naar Koblenz. Gratis parkeren.

• 9peter jansen19-02-2020

Fantastisch, boeken en doen!

Prijs, kwalitiet is perfect! Ja, het is goekoop dus niet zeuren over de degelijke maaltijden en uitgebreid ontbijt. Fantastische kamer, schoon, degelijk, perfectie douche, toilet en tja, niet zo groot als in 3 sterren hotel, maar perfect voor ons twee. Familie werkt zich helemaal uit de naad om je te helpen, bedienen wat je wilt. Fantastisch! Boeken en genieten.

• 2Andre19-09-2019

Nooit meer

Kamers zijn klein en niet netjes en wc stonk en deed het niet goed

• 8Willy Bos28-08-2019

Prima, zo goedkoop, dan klaag je niet !

Hotel is gedateerd, maar voor dit geld mag je echt niet klagen! Ontbijt en diner waren goed, de kamer was schoon, wij waren dik tevreden. De mensen van hetgotel waren supervriendelijk! Op mijn verzoek of ik een extra kussen mocht, werd direct ingegaan! Ook werden we uitgebreid geïnformeerd over de bezienswaardigheden in de buurt. En dan de prachtige boottocht, die al 16,00 euro kost en bij het arrangement in zit! Al met al een paar leuke gezellige dagen gehad!

Hotel Rheinhotel Jägerhof info

Het complex