Hotel Rheinhotel Jägerhof

17 reviews over Hotel Rheinhotel Jägerhof in het Nederlands

Nooit meer

Marianne,
4-12-2018

Heel slecht zeer gedateerd er word gerookt in het hotel, geen internet, geen warm water en verwarming, eten zeer slecht. Zeker geen aanbeveling waard.

Gereisd met partner in december 2018

Niet voor herhaling vatbaar

J. v.d. Pijl,
31-10-2018

Reviews zijn vaak negatief, waar wij dan ook van uitgingen. Maar alles viel ons reuze mee. Service was zeer goed, eten werd goed en uitgebreid geserveerd. En als je iets inderdaad niet luste konden ze een alternatief aanbieden. Kamer viel inderdaad wel tegen, de vloer leek net of het nog niet afgewerkt was. Toilet zat een bruine streep in, die niet weg te krijgen was. Was overigens geen streep door behoeftes. Maar ja, hebben alleen onze behoeftes en tanden poetsen in de badkamer/wc gedaan. Douchen deden we thuis wel weer. Bedden waren redelijk, kan ook beter maar daar denkt iedereen vast weer anders over. Helaas ging onze boottocht over de Rijn niet door, door de lage waterstand. Dus maar rond gereden, genoeg andere dingen (kastelen vooral) te zien. Voor een paar dagen of tussenstop is dit hotel wel te doen, niet voor enkele weken. Maar de prijs geeft ook wel aan, dat we niet de geneugden van een 3-sterren hotel moeten verwachten.

Uit de tijd

Frank D.,
22-10-2018

Dit kan echt niet meer, of, alleen als u van vervlogen tijden houdt. Een bruin, oud uit de tijd hotel met een bruine dorpskroeg en dorpszaal inéén. De kamers en bedden zijn oud, afgerafeld behang en kitwerk. De ontbijtzaal/hal is met podium, w.s. voor de dorpsrevue. Het ontbijt is behoorlijk; het eten kan beter. Bestel daar geen cappuccino; men weet niet hoe het moet. De familie die dit runt is erg hartelijk. Ieder heeft daar een eigen taak. De prijzen zijn laag te noemen en het is duidelijk waarom, maar dit kan echt niet meer. Dan even iets meer vragen en het hotel verbeteren.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Hotel is dringend aan renovatie toe

Henry ten Berge,
17-10-2018

Gedateerd hotel met geen schone kamers (plukken haar onder het bed gevonden) De kamer hebben allen een renovatie nodig. Het toilet wou bij een grote boodschap niet goed doorspoelen.

Het ontbijt en diner was goed te noemen. Personeel was vriendelijk.

Geen aanrader.

Positief :

- verblijf met 2 personen in Hotel Jaegerhof HP - 3 nachten :

- voor een klein prijsje (218,00 euro) krijg je waar voor je geld ;

- mensen die problemen hebben met een te kleine kamer e.d. moeten maar een 5-stars hotel boeken en daar dan ook voor betalen !

- in die prijs is dan nog een boottocht inbegrepen, die voor 2 personen normaal al 36,00 euro kost (218 - 36 = 182) ... ;

- je onderneemt toch geen minitrip om op je kamer te zitten ?

- je kan de boot ook op 2 verschillende plaatsen verlaten om de omgeving te verkennen of te gaan winkelen en daarna gewoon weer meevaren naar je vertrekpunt in Kamp-Bornhofen !

- goede keuken en vriendelijk personeel !

Echt nooit meer!

Anoniem,
      26-9-2018

Je zou hier niet naar toe moeten gaan :

Als je claustrofobisch bent , smetvrees heb, tegen muffe geuren kunt, tegen gekraak van de vloeren kunt . Anders moet je zeker gaan maar neem wel je eigen kussen mee (de kussens in het hotel zijn vergaan) ook een goede tip badslippers anders glij je weg in de douche.Als je het licht aandoet in de badkamer dan gaat er een zoemer dat noemen ze ventilatie (nog nooit schoon gemaakt) De gehele badkamer is 2meter bij 80 cm ! De WiFi zou je in het hoofdgebouw wel kunnen gebruiken nauw bijna niet dus . Het uitzicht als je buiten staat is fantastisch maar van je kamer kijk je op containers of je hebt helemaal geen uitzicht dakraam van ons was 40 bij 30 cm .Ontbijt en diner je lust het of niet geen keuze menu . De prijs was niet veel maar al was het maar schoon en netjes geweest !!!! Hotel zeeeeeeeeeer gedateerd en veel achterstallig onderhoud . Personeel s'avonds in het restaurant zijn vriendelijk

Gereisd met vrienden in september 2018

Goed hotel,vriendelijk,mooie rondvaart.

anoniem,
      15-9-2018

Goed hotel ,vriendelijk personeel, eten was prima,mocht je iets niet[dieet] dan zeggen en je kreeg iets anders,mooie rondvaart en een hele mooie streek zo rond de Rijn.

Gereisd met partner in september 2018

Nooit meer en ten zeerste af te raden.

Jaap Spaargaren,
      27-8-2018

Absoluut niet aan te raden. Gedateerd maar ook tig jaar niets aan gedaan. Muf en echt niet fris. Ontbijt en diner niks bijzonders en geen keuze. Mijn vrouw keek toevallig in de keuken en alles zag er echt goor uit. Badkamer en wc zag er ook niet uit. Meteen volgende ochtend terug naar huis gegaan terwijl wij nog 2 nachten tegoed hadden.

Gereisd met partner in augustus 2018

volgende keer weer.

penrod,
      19-8-2018

het hotel is gewoon goed,de prijs die je voor dit hotel betalen moet.is het geld dubbel en dwars waard.goed ontbijt ,het diner was prima.2 dranken gratis bij het eten ,kleine koud buffet,gratis met de rondvaartboot ter waarde van 16 euro pp,een vaart van 2 en half uur.naar san goar.kamer klein maar schoon en netjes .dat geld ook voor de badkamer.de vloer is van hout ,dus dat kraakt een beetje.mensen zijn erg vriendelijk.dus gewoon top.

Gereisd met partner in augustus 2018

Niet aan te rade

De Vetten,
      13-7-2018

Hier moet je alleen heen gaan al s je zelf rookt! Alles en iedereen rookt daar. Als je binnenkomt, gelijk rookgordijn. Stank. Alles zwaar gedateerd. Mini tv. Eenvoudige maaltijden. Niet bijzonder. Geen arco op kamers. Onze kamer had een raam die uitkwam op een soort spel of drinkgelegenheid met rokende mannen. Raam open, weg prive. En rook naarbinnen. Kortom eerder weggegaan. Niet prettig.

Gereisd met partner in juli 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rheinhotel Jägerhof in Kamp-Bornhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rheinhotel Jägerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.