Hotel Rheinhotel Jägerhof

6 reviews over Hotel Rheinhotel Jägerhof in het Nederlands

Monique
29-5-2018

Heel mooie streek

Vriendelijke en behulpzame gastvrouw

s'Avonds rustig op een bank genieten aan de Rijn

Lekker en genoeg eten en als je iets niet lust hoef je het maar te zeggen je krijgt zo iets anders om te eten geen enkel probleem

Mooie wandelingen in de omgeving

Mooie boottochten

Kamers waren wel een beetje aan renovatie toe maar wij zijn er toch alleen maar om te slapen dus heeft het ons weinig gestoord want alles was wel krakende proper en alles was aanwezig ook in de badkamer

Gaan zeker nog terug

Chris en Hugo
29-5-2018

+Heel vriendelijk personeel geven je het gevoel dat je welkom bent

+verzorgd en goed ontbijt (werd regelmatig aangevuld)

+als avondmaal de gewone maar zeer lekkere keuken

+kamers gedateerd maar kraakproper (ben je toch enkel om te slapen)

+ligging, vlakbij de Rijn en toch geen last van autoverkeer

- de vloer van de kamer kraakte

-la van de kleerkast was stuk

+++ wij hebben het hier reuze naar onze zin gehad en komen zeker nog terug +++

simpel en nooit meer

vera en marc
12-5-2018

simpel maar goed van eten. vriendelijke mensen en personeel. drankjes goedkoop. kamers zeer gedatateerd. met andere mensen gesproken en vergeleken.... alle kamers hebben mankementen. voorbeelden : wc bril stuk.douche sproeier stuk.vloerbekleding met gaten.schuurpapier handdoeken.terras met mengelmoes van oude stoelen en tafels. terrasdak met gaten.te weinig parkingplaats.in het dorp is niets te beleven maar je kan de veerpont nemen naar de overkant (Boppard) 4 euro p.p.retour.dit is wel een gezellig stadje. uitstapjes aan te bevelen : Mainz en Wiesbaden. Rudesheim. Koblenz. uitstapje niet aan te bevelen : Sankt Goar.

Oud hotel, gezellig en goed eten

Peter
31-10-2017

Het hotel wordt gerund door hardwerkende mensen die hart hebben voor hun gasten en direct klaar staan om indien nodig, te helpen. Het hotel zelf is oud, waaronder ook het sanitair en oa de bedden. Aan de andere kant heeft het zo zijn charme, de tijd stond een beetje stil. Echt het Duits warme gevoel. De kamers zijn niet groot, maar voor een paar dagen is dat voldoende. Het eten is eenvoudig maar lekker, ontbijt is buffetvorm, avondeten wordt aan tafel geserveerd en is geen keuze. (maar het menu is bijtijds bekend, dus eventuele problemen kunnen dan aangegeven worden) Kortom deze hardwerkende familie doet enorm zn best om het de gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. De omgeving is mooi, prachtige natuur, maar ook oude bouwwerken. Wandelen is er prima te doen. Al is het wel dalen en klimmen. Boppard is bv lopend en met pontje de Rijn over te bereiken, evenals een boottocht over de Rijn is een aanrader. Wij hebben een paar hele fijne dagen gehad.

Hotel is gezellig op zijn duits ingericht. De dames van het hotel zijn super, niets was hen teveel. Kamers werden elke dag schoongemaakt. Ontbijt en diner waren ook goed. Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw, wifi werkte uitstekend, en na het eten lekker nog een bakkie thee doen in de gezellige zitjes van het hotel. Kortom....Hotel Jaegerhof dank jullie wel voor een super fijn weekend !

Oude reviews (archief)

We werden vriendelijk ontvangen. Kamers waren sober en klein maar schoon. Bedden waren zeer goed. Wij hadden 3x ontbijtbuffet (heel goed) en 3x diner. Eten was lekker en voldoende. Drankjes tot 20,00 euro waren gratis en werden keurig aan het einde verrekend. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden dit hotel geboekt via een deal en voor die prijs mag je echt niet mopperen. Bovendien was er een boottocht in de prijs inbegrepen en omdat er vuurwerk en weinfest was in Boppard werd er voor de gasten een gratis buspendel ingezet van hotel naar het veer. Kortom wij hebben hier een zeer leuk weekend gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rheinhotel Jägerhof in Kamp-Bornhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rheinhotel Jägerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rheinhotel Jägerhof scoort een 8.05 uit 10 op basis van 6 reviews.