Hotel Landhotel Becker

Kleine hotelsWeer vandaag26°12°
Hotel Landhotel Becker
7,6

5 reviews over Hotel Landhotel Becker in het Nederlands

Gastvrij, schoon en smaakvol!

Guus en Marijke Verbunt, 8-12-2014

Mijn man en ik waren volledig verrast door de enorme gastvrijheid. Acclimatiseren duurde niet zo lang, temeer door de enorme warme ontvangst vanuit de eeuwenoude gastvrijheid die zoals wij lazen al eeuwenoud in stand wordt gehouden.

Wij hebben een mooi weekend ervaren en komen zeker terug in de zomer 2015!!

zeer matig

rsymkers, 12-9-2014

het hotel is zeer gedateerd de kamers zijn wel schoon,het bed was waardeloos elke ochtend met rugpijn opstaan.

wij hadden 3 nachten hp geboekt maar het eten is niet erg origineel het was goed van smaak daar geen klachten over maar bouilon van een blokje met een paar snippers peen daar ga je niet voor naar een restaurant evenals 3 dagen bloemkool en broccoli en dag 1 creme broule met ijs, dag 2 ijs met creme broule

de vriendelijkheid is ver te zoeken alleen het jong meisje dat doet vriendelijk en haar best de ander is erg sagerijn en kent weinig worden

er is veel omgevings geluid kerkklokken elk uur ook in de nacht

spoor erg druk maar met raam dicht gaat het wel

het is het allemaal net niet

de omgeving is een sprookje zo mooi en daar zijn de mensen over het algemeen wel vriendelijk als je je geld komt brengen

tip; dierentuin in Neuwied geweldig

Fijn hotel

Danielle, 15-5-2014

Goede parkeermogelijkheden. Ligt wat buiten het centrum. Eten is goed. Kamers zijn perfect. Enige nadeel is het klooster dichtbij wat bijna ieder uur van de klok slaat.

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Becker voor je op een rij gezet:

Zéér goed hotel én restaurant

André, 18-6-2012

4 dagen geslapen en gegeten :

Leuke ontvangst door de eigenaar, frisse ruime kamer met uitzicht op de Rijn.

We hadden zgn. halfpension : eten bovengemiddeld goed, alles vers, seizoensgebonden gerechten, goede (betaalbare) wijnen.

Eveneens gebruik gemaakt van de aanwezige "kosmetik/massage", hierover zijn we ook 100 % tevreden

Een absolute aanrader, zeker voor herhaling vatbaar.

Prima hotel

B & J, 30-7-2010

Een aantal jaren geleden hebben wij hier gelogeerd om een festival in de buurt te bezoeken. In het plaatsje zelf is weinig te doen, je kan er wel de boot nemen voor een tochtje op de Rijn. Het hotel heeft een bar met terras (waar je ook kunt ontbijten/eten), wat heel gezellig is, maar de eigenaars gaan wel op tijd slapen en dan kan je nergens meer terecht, nachtleven nihil daar. 's Avonds kon je een menu eten voor 15 euro, héél lekker. En ze hebben ook eens een lunch voor de hele bende verzorgd met allerlei soorten brood, vlees, kazen, ... prima! Zeer goeie service, want zoiets stond eigenlijk niet op de kaart.

Wij zijn heel tevreden en een paar kilootjes zwaarder huiswaarts gekeerd.

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Becker voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Becker in Kamp-Bornhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Becker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhotel Becker scoort een 7.55 uit 10 op basis van 5 reviews.