Hotel Im Rheintal

7,9

45 reviews over Hotel Im Rheintal in het Nederlands

fred dubost
26-6-2018

Het is een gezellig en goed, schoon Hotel de Kamers worden alle dagen goed schoon gemaakt en ook de Handdoek service is goed ,het ontbijt is duits dus goed , bij Halfpension is het eten Italiaans voor ons lekker maar voor een andere? je kan ook Fietsen huren ,en in de prijs inbegrepen bij langer dan vier nachten ? is een bootvaart naar Rudesheim maar let op alleen op Woensdag , ook een bootvaart naar de lorely alle dagen ,dus .. je kan ook naar Bopaart met een pontje overstekken ook een gezellige stad langs de Rhein is veel te beleven met ook weer gezellige Dorpen ,wij hebben genoten van de Gastvrijheid van het Hotel en komen zeker nog een keer terug

Prima kamer en bed en erg schoon. Uitstekend ontbijt. Wij hebben er één keer gegeten en dat was prima. Langs de Rijn lopen aan beide zijden spoorlijnen, dus overal hoor je ze.

Wifi was erg slecht.

Niet weer

Ron en Ria
29-6-2017

Kamer was groot en douche goed, hygiene was prima

Handdoeken drogen niet, onvriendelijk personeel, geen Duitse gemütligkeit. Om 22.00 uur niks meer te krijgen en sluiten het café restaurant

Erg gezellig en prijswaardig

Karin
26-10-2016

het hotel was goed en gemodeniseerd, het eten was super en niet duur, een aanrader.

Helaas vonden wij de bedden niet optimaal en de trein was duidelijk te horen, misschien dit alleen voor mensen die niet vast slapen

Geweldig hotel

Jan v.d.Brink
19-9-2016

Er is een geweldig goed en goedkoop restaurant in het hotel.

Bij mooi weer kun je op een buitenterras ontbijten.

Het ontbijt is prima en de kamers zijn brandschoon.

Er is geen airco en soms is er veel lawaai van de weg en de spoorlijn.

Saai!

Ellis
21-8-2015

Im Rheintal ligt aan de verkeerde kant van de Rijn, in een uitgestorven gehucht, waar de meeste rolluiken dicht zitten, en niks te beleven is.

Gelukkig gaat er een veerpont naar het aan de overkant liggende Boppart,van waaruit je mooie wandelingen en fietstochten kunt starten. En wat beschikt over een gezellig plein, en winkelstraat.

De kamers van het hotel zijn brandschoon, de bedden slapen prima, en de douche is warm met een goede straal, ontbijt is ook lekker, verse broodjes en voor elk wat wils om erop te doen.

Minpunt halfpension biedt als diner, schnitzel, schnitzel en nog eens schnitzel een heus schnitzelparadijs dus.

prima hotel

peter en annie flens
8-8-2015

het hotel is gelegen direct aan de Rijn.

De boten leggen op een paar minuten lopen aan.

Min punt is de treinen die vlak achter het hotel voorbij rijden.

Prima eten goede verzorging en schone kamers.

Johanna en Bruno zijn uitstekende gast vrouw en heer..

Mooie, gerenoveerde, kamer van alle gemakken voorzien.

Voor deze prijs heb ik het nog niet beter getroffen (geboekt via touroperator).

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, uitgebreide dinerkaart tegen on-hollandse prijzen.

Wat wil een mens nog meer.................... !

fantastisch

marie
26-8-2013

bij hotel in rheintal is een zeer goed hotel schoon en het eten is geweldig prijs kwaliteit is super

goed hotel voor leuke prijs

irma
18-9-2012

Het hotel ligt aan de weg en daarachter het treinspoor. Met raam dicht was het nog te doen. Vandaar mijn cijfer 6.

De kamer was goed, onze badkamer was groot genoeg.

Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker. van 8-10 uur

Genoeg parkeer ruimte.

De ruimte van het /eetzaal restaurant/bar was gezellig.Je moet niet van netjes(chique) houden. We konden niet pinnen dat deed het niet ??

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Im Rheintal in Kamp-Bornhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Im Rheintal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Im Rheintal scoort een 7.88 uit 10 op basis van 47 reviews.