Gasthof De Cockerei

57 reviews over Gasthof De Cockerei in het Nederlands

Zéér verrassend en gastvrij

René & Annemarie van Dun
9-10-2017

Rustig gelegen 'gasthof ', vrij grote kamers met heerlijke bedden met 'at last but least' een Top keuken!

gastheer en gastvrouw staan klaar om hun gasten te verwennen met kwalitatief hoge culinaire gerechten.

fantastische ervaring

Jan
31-5-2017

Wenda en Cock zijn de gehele dag bezig om te zorgen dat het de gasten aan niets ontbreekt. De beloofde opmerkingen in de folder worden meer dan waargemaakt. Je vindt er rust en ruimte, een geweldig wandelgebied waarbij Cock je helpt met de route. het is er culinair genieten, heerlijk gegeten en er wordt rekening gehouden met je wensen. De gastvrijheid staat bij Wenda en Cock hoog in het vaandel. Kortom een echte aanrader.

Fantastisch door eigenaren met 100% inzet

Peter v Gils
19-2-2017

De betrokkenheid van de beide eigenaren is geweldig. Er is niets teveel om het je naar de zin te maken. De zorg voor het eten, de afwisseling, de kleine dingen tussendoor maken het tot een geweldig gastvrij verblijf.

Oude reviews (archief)

gastvrij,heerlijk eten, top!

teuntje
        18-12-2016

De cockerei is een heerlijke plek om tot rust te komen maar ook als basis voor wandelingen en fiets/mountainbike tochten. Verwend worden door wenda en Cock, heerlijke bedden en een voortreffelijke keuken. Een aanrader!

Geweldig!

Henriette
        28-8-2016

We hebben afgelopen zomer 2x een lang weekend verbleven bij de Cockerei, bij Cock en Wenda. En het was in 1 woord geweldig. We hebben ontzettend genoten zowel van het fijne ontbijt, de goede sfeer maar zeker van de heerlijke avondvullende diners. Iedere keer weer iets anders en heerlijk... het maakt de avonden zeer prettig en een feestje iedere keer. Je wordt gewoon vreselijk verwend bij de Cockerei. Een aanrader voor wie lekker wil genieten...

afra lakenman
        7-8-2016

Een weekje vakantie??? dan is de Cockerei een echte aanrader. Gastvrijheid ten top. Cock en Wenda weten het de gasten naar de zin te maken.

Top locatie en fantastische verzorging

Bikels Ed
          8-6-2016

Een echte aanrader, een schitterende omgeving en super gastvrij, op en top geregeld door Wenda en Cock !!

Fantastische verblijf bij Wenda en Cock

Bikkel Michel
          30-5-2016

Net terug van een lang weekend fietsen in de Eijfel. Bij aankomst door Wenda en Cock ontvangen als echte gasten (waar heb je dat nog). Een fantastische huiselijke en gemoedelijke sfeer in het Gasthof, heerlijk gegeten en gedronken. Na het fietsen stond Cock al weer wat lekkers klaar te maken en kwam Wenda ons een lekker drankje brengen. Wenda en Cock bedankt voor het heerlijke verblijf in jullie Gasthof, ontzettend genoten.......één van de fiets bikkels.

We zijn met een groep van 9 fietsers te gast geweest van 27 t/m 30 mei en we hebben het super naar onze zin gehad met Cock en Wenda. Ze zijn zeer gastvrij en hebben altijd tijd om informatie over de omgeving te verstrekken. Het avondeten was iedere keer een feestje en Cock is een geweldige kok. We gingen vaak pas na elf uur van tafel. Het voelt helemaal niet aan alsof je in een gasthof bent, maar meer of je bij ze aan het logeren bent.

We gaan 1x per jaar met deze groep ergens fietsen, maar de bestemming voor 2017 ligt al vast.

Cock en Wenda, bedankt voor het geweldige weekend.

Grandioos onthaal en heerlijk eten

Duncan van Soest
          30-5-2016

Als je een keer echt lekker een weekend wil uitrusten of fietsen ofwandelen en van lekker eten houd in een prachtige omgeving ga naar Cock en wenda

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof De Cockerei in Jünkerath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof De Cockerei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof De Cockerei scoort een 9.46 uit 10 op basis van 57 reviews.