Gasthof De Cockerei

Tonen op kaart

58 reviews over Gasthof De Cockerei

• 2019
    9Roel en Bets11-08-2019

Fietsen met een culinaire verrassing

Een gastvrij onthaal door Cock. Gastheer Cock was drie dagen onze gids door de Eifel met door hem uitgestippelde fietsroutes. De rust die deze accommodatie uitstraalde was zeer aangenaam. De avonden werden gevuld met goede gesprekken onder het genot van een goed glas wijn en met culinaire verrassingen, die wij hebben ervaren als "complete verwennerij" Cock Bedankt.

Gereisd met partner in augustus 2019

• Oude reviews

9René & Annemarie van Dun09-10-2017

Zéér verrassend en gastvrij

Rustig gelegen 'gasthof ', vrij grote kamers met heerlijke bedden met 'at last but least' een Top keuken! gastheer en gastvrouw staan klaar om hun gasten te verwennen met kwalitatief hoge culinaire gerechten.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Jan31-05-2017

fantastische ervaring

Wenda en Cock zijn de gehele dag bezig om te zorgen dat het de gasten aan niets ontbreekt. De beloofde opmerkingen in de folder worden meer dan waargemaakt. Je vindt er rust en ruimte, een geweldig wandelgebied waarbij Cock je helpt met de route. het is er culinair genieten, heerlijk gegeten en er wordt rekening gehouden met je wensen. De gastvrijheid staat bij Wenda en Cock hoog in het vaandel. Kortom een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Peter v Gils19-02-2017

Fantastisch door eigenaren met 100% inzet

De betrokkenheid van de beide eigenaren is geweldig. Er is niets teveel om het je naar de zin te maken. De zorg voor het eten, de afwisseling, de kleine dingen tussendoor maken het tot een geweldig gastvrij verblijf.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9teuntje18-12-2016

gastvrij,heerlijk eten, top!

De cockerei is een heerlijke plek om tot rust te komen maar ook als basis voor wandelingen en fiets/mountainbike tochten. Verwend worden door wenda en Cock, heerlijke bedden en een voortreffelijke keuken. Een aanrader!

Gereisd in december 2016

• 10Henriette28-08-2016

Geweldig!

We hebben afgelopen zomer 2x een lang weekend verbleven bij de Cockerei, bij Cock en Wenda. En het was in 1 woord geweldig. We hebben ontzettend genoten zowel van het fijne ontbijt, de goede sfeer maar zeker van de heerlijke avondvullende diners. Iedere keer weer iets anders en heerlijk... het maakt de avonden zeer prettig en een feestje iedere keer. Je wordt gewoon vreselijk verwend bij de Cockerei. Een aanrader voor wie lekker wil genieten...

Gereisd met partner in mei 2016

• 10afra lakenman07-08-2016

Een weekje vakantie??? dan is de Cockerei een echte aanrader. Gastvrijheid ten top. Cock en Wenda weten het de gasten naar de zin te maken.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Bikels Ed08-06-2016

Top locatie en fantastische verzorging

Een echte aanrader, een schitterende omgeving en super gastvrij, op en top geregeld door Wenda en Cock !!

• 10Bikkel Michel30-05-2016

Fantastische verblijf bij Wenda en Cock

Net terug van een lang weekend fietsen in de Eijfel. Bij aankomst door Wenda en Cock ontvangen als echte gasten (waar heb je dat nog). Een fantastische huiselijke en gemoedelijke sfeer in het Gasthof, heerlijk gegeten en gedronken. Na het fietsen stond Cock al weer wat lekkers klaar te maken en kwam Wenda ons een lekker drankje brengen. Wenda en Cock bedankt voor het heerlijke verblijf in jullie Gasthof, ontzettend genoten.......één van de fiets bikkels.

• 9Willem30-05-2016

Zeer hartelijk ontvangen en onwijs lekker gegeten.

We zijn met een groep van 9 fietsers te gast geweest van 27 t/m 30 mei en we hebben het super naar onze zin gehad met Cock en Wenda. Ze zijn zeer gastvrij en hebben altijd tijd om informatie over de omgeving te verstrekken. Het avondeten was iedere keer een feestje en Cock is een geweldige kok. We gingen vaak pas na elf uur van tafel. Het voelt helemaal niet aan alsof je in een gasthof bent, maar meer of je bij ze aan het logeren bent.

We gaan 1x per jaar met deze groep ergens fietsen, maar de bestemming voor 2017 ligt al vast.

Cock en Wenda, bedankt voor het geweldige weekend.

5 tips over Gasthof De Cockerei

• T Worms, 25-10-2012 Rapporteren

Dit stukje Eifel is heel fijn om te wandelen en te fietsen. Kaarten zijn in de Cockerei te krijgen en Cock wijst je overal de weg en weet ook heel veel over de omgeving en wat er te doen is.

• Anoniem, 24-08-2014 Rapporteren

Het diner was professioneel verzorgt en smaakte goed.

• John en Erika Mulder, 26-01-2015 Rapporteren

Het is een wandelgevoelig gebied, dus neem je wandelschoenen mee. Wij hebben in de blauwe kamer geslapen, wat ons heel goed is bevallen. Gelijkvloers en ruim ingedeeld. De wijnen zijn aan te bevelen. Soepel en een goede afdronk.

0 vragen over Gasthof De Cockerei

Gasthof De Cockerei info