• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Reviews over Jünkerath

Gewoon een mooie omgeving en een relaxte sfeer.

Jimmy Keyner
    19-2-2017

Er hangt een sfeer van rust in en rond Jünkerath. De omgeving is mooi met veel groen en bezienswaardigheden.

Wij verbleven zoals ieder jaar bij De Cockerei. Dit is van harte aan te bevelen.

Voor mij als motorrijder een paradijs !

Leo Zwaal
    19-7-2015

Eén tip voor collega motorrijders : Gedraag je als gast en houd je aan de (verkeers)regels , des te langer kunnen we van dit prachtige gebied genieten !

Rustig, maar wel mooi stadje

Emanuel Heuts
    25-5-2015

Mooie natuur om te wandelen, maar ook lekker gebak bij de plaatselijke bakker

Heerlijk wandelen door de heuvels.

Caroline en Peter
    7-4-2015

Geschikt om te wandelen.

Goede winkels voor de dagelijkse benodigdheden.

De natuur is de attractie van de omgeving. Rustig gebied met wat musea.

Mooie rustige heuvelachtige omgeving.

John en Erika Mulder
    26-1-2015

Jünkerath is een klein dorp met een tal van wandelmogelijkheden. Het is bij uitstek een omgeving om tot rust te komen. Tijdens ons bezoek sneeuwde het. De omgeving kwam toen heel romantisch over. Het bezoek aan de krater is zeker de moeite waard. Helaas sneeuwde het zo hard, dat wij terug gegaan zijn naar De Cockerei en ons vermaakt hebben met het Party en Co-spel. Weer een mooie reden om terug te gaan en de omgeving verder te verkennen.

Jünkerath scoort een 8,3 uit 10, op basis van 14 reviews