Reviews over Jünkerath

Zéér verrassend en gastvrij

René & Annemarie van Dun,
    9-10-2017

Rustig gelegen 'gasthof ', vrij grote kamers met heerlijke bedden met 'at last but least' een Top keuken!

gastheer en gastvrouw staan klaar om hun gasten te verwennen met kwalitatief hoge culinaire gerechten.

fantastische ervaring

Jan,
    31-5-2017

Wenda en Cock zijn de gehele dag bezig om te zorgen dat het de gasten aan niets ontbreekt. De beloofde opmerkingen in de folder worden meer dan waargemaakt. Je vindt er rust en ruimte, een geweldig wandelgebied waarbij Cock je helpt met de route. het is er culinair genieten, heerlijk gegeten en er wordt rekening gehouden met je wensen. De gastvrijheid staat bij Wenda en Cock hoog in het vaandel. Kortom een echte aanrader.

Fantastisch door eigenaren met 100% inzet

Peter v Gils,
    19-2-2017

De betrokkenheid van de beide eigenaren is geweldig. Er is niets teveel om het je naar de zin te maken. De zorg voor het eten, de afwisseling, de kleine dingen tussendoor maken het tot een geweldig gastvrij verblijf.

gastvrij,heerlijk eten, top!

teuntje,
    18-12-2016

De cockerei is een heerlijke plek om tot rust te komen maar ook als basis voor wandelingen en fiets/mountainbike tochten. Verwend worden door wenda en Cock, heerlijke bedden en een voortreffelijke keuken. Een aanrader!

Geweldig!

Henriette,
    28-8-2016

We hebben afgelopen zomer 2x een lang weekend verbleven bij de Cockerei, bij Cock en Wenda. En het was in 1 woord geweldig. We hebben ontzettend genoten zowel van het fijne ontbijt, de goede sfeer maar zeker van de heerlijke avondvullende diners. Iedere keer weer iets anders en heerlijk... het maakt de avonden zeer prettig en een feestje iedere keer. Je wordt gewoon vreselijk verwend bij de Cockerei. Een aanrader voor wie lekker wil genieten...

Jünkerath scoort een 8,4 uit 10, op basis van 14 reviews