Bed and Breakfast

40 reviews over Bed and Breakfast Gasthaus the Colibrie in het Nederlands

De moeite waard

Rien Knook
20-5-2015

In een zeer mooie omgeving de Eiffel niet ver van Luxemburg gelegen Bed en Breakfast met vriendelijke mensen die netjes vragen of dat we voorkeuren hadden of wat we absoluut niet lusten of allergisch zijn . Een aanrader dus !!!!

top dagen Super

Cees Rave en Maria Cooijmans
20-5-2015

wij hebben andere reacties gelezen snap niet dat er mensen zijn die dit afkraken Wij hebben hebben genoten ZEER goede servise vriendelijke gast heer en vrouw de kamers waren ook goed. Het eten was zeer goed het onbijt is zeer goed bij het diner werd op ons verzoek verse aspergesoep gemaakt en het Hoofdgerecht was ook heerlijk. bedankt Tonnie en mamma(hahahaha) wij hebben topdagen gehad bij jullie een aanrader voor iedeeen. Cees en Maria

Geen B&B waardig

Wilma
20-5-2015

Een kroeg met de B&B als bijzaak. Gedateerde kamer met loslatend behang, gaten in de muur, vieze vloerbedekking en een afbrokkelende vensterbank. De inrichting bestaat uit een bed, twee stoelen en een douchecabine. Geen tafeltje, niet eens een kapstokhaakje om je jas op te hangen. Op de kamer mag niets genuttigd worden, je bent dus verplicht om in de rokerige bar iets te drinken. Ontbijten kan vanaf 9 uur, omdat dit de eigenaren het best uitkomt (hun eigen woorden). Uit nieuwsgierigheid hebben we ’s avonds gegeten in het ongezellige koude restaurant cq ontbijtzaaltje. Als je rookvrij wilt eten is er geen andere optie. Na een uur wachten kregen we te lang gebakken zalm. De eigenaar zei dat hij dit niet vaak had bereid en dat hij maar wat probeerde. Pluspunten: mooie omgeving en centrale ligging. Er zijn folders aanwezig en de eigenaren geven ook tips. Voor ons geen tweede keer. Jammer, want met een wat professionelere aanpak en wat investeringen is hier best wat van te maken.

voor herhaling vatbaar

Stance
8-5-2015

voor de kleine portemonnee die veel humor en servies oprijs stelt. Mooie omgeving landelijk en makkelijke route naar grote steden evt met openbaar vervoer.

Gereisd Met partner in Mon May 04 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Thuis in Jucken

Jitze van der Meer
30-4-2015

Wij zijn begin februari 2015 drie dagen (en nachten) in The Colibrie te gast geweest en het is ons prima bevallen. Wij kwamen binnen via veiling (2 nachten voor € 40.--) betaald, dus in elk geval nog "iets" en Toni heeft het nu eenmaal niet erg staan op "Hollandse" koopjesjagers, die soms ook nog van alles mee jatten. We konden er gelukkig nog een nacht bij boeken. Wij hadden een keurige kamer en het toilet beneden was allerminst een ramp, in ons vorige huis was dit ook zo en daar was best mee te leven. Het ontbijt was prima en ook het diner was steeds voortreffelijk, vooral op zaterdag, toen Toni ons vergastte op zijn eigen specialiteiten.

Wij komen zeker nog eens terug, want de Eifel blijft een mooi gebied en zelfs voor ons Friezen niet zo ver van huis.
Wij voelden ons echt huis in Jucken.

Gereisd Met partner in februari 2015

heel gezellig

berrynoordereiland
3-3-2015

Gezellig onderkomen met goed eten en gezellige eigenaars, voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in februari 2015

ga niet uit van negatieve reacties!

Desiree
18-1-2015

Onze 2 nachten zijn ons erg goed bevallen. De eigenaar en zijn vrouw vriendelijk vrolijk en vroegen ons bij bepaalde dingen om onze mening, zoals bijvoorbeeld een nieuw gerecht dat hij aan het maken was.. Kamers netjes en schoon ,douche in de kamer Eten was erg goed door eigenaar zelf bereid en alles vers tot aan de patat.

Gereisd Met partner in januari 2015

Wat een afgang!

de vink
10-1-2015

Ik vind het eigenlijk teveel moeite maar wat een afgang, nee hoor, voor mij geen collibrie meer!

Gereisd Met partner in januari 2014

Supervriendelijk en klantgericht

Toon Goossens
4-12-2014

De slechte kritieken van anderen zijn aan ons niet besteed. We hebben een paar heerlijke dagen gehad in de mooie Eifel. The Colibri was daarbij onze thuisbasis. Een vriendelijke sfeer en heerlijk eten. Goede gesprekken met de eigenaars en geen moeilijke voorschriften vonden wij. Gewoon de normale dingen die voor een B&B gelden. Inderdaad is het toilet beneden maar dat is niet ongewoon voor een B&B, toch? De kamer biedt weliswaar niet zoveel luxe maar is compleet, prima bed. Het ontbijt was prima. Antony, de eigenaar kookt zelf en hoe! Heerlijk gegeten! Terwijl de kaart het niet vermeldde maakte hij speciaal voor ons een heerlijke uiensoep, nooit lekkerder gehad en helemaal naturel en zonder toevoegingen. Petje af voor deze ondernemers die ook in deze moeilijke tijden hun brood verdienen met hard werken maar waar de vriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Een aanrader.

Gereisd Met partner in november 2014

een aanrader voor iedereen

denise heuts
29-11-2014

het was super schoon en netjes. het uitzicht is mooi en de omgeving ook. was een rustige buurt. personeel is heel klantvriendelijk en behulpzaam want me dochter was ziek en ze regelde meteen van alles. prijs/ kwaliteitverhouding was heel goed. ja het heeft een restaurant. en er was veel eten voor weinig geld. de slaapkamer was heel mooi schoon en lekker warm. ja er was heel veel speelgoed alle moeite werd gedaan kindermenu speciaal gemaakt en kinderen hoeven niet te blijven zitten.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Nov 27 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Gasthaus the Colibrie in Jucken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Gasthaus the Colibrie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.