Reviews over Jucken

De moeite waard

Rien Knook,
    20-5-2015

In een zeer mooie omgeving de Eiffel niet ver van Luxemburg gelegen Bed en Breakfast met vriendelijke mensen die netjes vragen of dat we voorkeuren hadden of wat we absoluut niet lusten of allergisch zijn . Een aanrader dus !!!!

top dagen Super

Cees Rave en Maria Cooijmans,
    20-5-2015

wij hebben andere reacties gelezen snap niet dat er mensen zijn die dit afkraken Wij hebben hebben genoten ZEER goede servise vriendelijke gast heer en vrouw de kamers waren ook goed. Het eten was zeer goed het onbijt is zeer goed bij het diner werd op ons verzoek verse aspergesoep gemaakt en het Hoofdgerecht was ook heerlijk.

bedankt Tonnie en mamma(hahahaha) wij hebben topdagen gehad bij jullie een aanrader voor iedeeen.

Cees en Maria

voor herhaling vatbaar

Stance,
    8-5-2015

voor de kleine portemonnee die veel humor en servies oprijs stelt.

Mooie omgeving landelijk en makkelijke route naar grote steden evt met openbaar vervoer.

Thuis in Jucken

Jitze van der Meer,
    30-4-2015

Wij zijn begin februari 2015 drie dagen (en nachten) in The Colibrie te gast geweest en het is ons prima bevallen.

Wij kwamen binnen via veiling (2 nachten voor € 40.--) betaald, dus in elk geval nog "iets" en Toni heeft het nu eenmaal niet erg staan op "Hollandse" koopjesjagers, die soms ook nog van alles mee jatten.

We konden er gelukkig nog een nacht bij boeken.

Wij hadden een keurige kamer en het toilet beneden was allerminst een ramp, in ons vorige huis was dit ook zo en daar was best mee te leven.

Het ontbijt was prima en ook het diner was steeds voortreffelijk, vooral op zaterdag, toen Toni ons vergastte op zijn eigen specialiteiten.

Wij komen zeker nog eens terug, want de Eifel blijft een mooi gebied en zelfs voor ons Friezen niet zo ver van huis.

Wij voelden ons echt huis in Jucken.

heel gezellig

berrynoordereiland,
    3-3-2015

Gezellig onderkomen met goed eten en gezellige eigenaars, voor herhaling vatbaar

Jucken scoort een 6,9 uit 10, op basis van 17 reviews