Reviews over Jucken

Klein, rustig dorp

Toon Goossens
    4-12-2014

Jucken heeft ongeveer 500 inwoners en is dus erg klein. Voordeel is de rust die er heerst. In de omgeving kun je goed fietsen en wandelen. De Eiffel is een mooi middengebergte met veel natuurschoon en leuke authentieke dorpen en stadjes. Bitburg en Trier zijn niet ver weg. De Luxemburgse grens is 20 km. vanaf Jucken dus ook dat biedt perspectief.

Gereisd met partner in Mon Nov 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer mooi

kees&kitty lobbezoo
    31-5-2014

De plaats Jucken ligt midden in het natuurpark Sudeifel de wandelingen die wij gemaakt hebben zijn vanuit de b&b direkt aantevangen.Het is zelfs zo dat route 14 voor de deur langskomt en die sluit na 2km mooi aan bij een rondwandeling langs een stuwmeertje met rivier.Je wandeeld door de bossen en langsakkers soms een stukje door bebouwdekom maar dat is niet hinderlijk.Wil direkt op een van de route aan sluiten dan is het ook mogenlijk om naar een van de startpunten te rijden,daar je auto parkeren en van daar te beginnen.Wie niet op een kmtje kijkt doet dat niet.

Gereisd met partner in mei 2014
Jucken scoort een 6,9 uit 10, op basis van 17 reviews