Hotel Im Pfenn ***

Hotel Im Pfenn
8,1

Weer vandaag4°-4°

6 reviews over Hotel Im Pfenn in het Nederlands

Ideale uitvalsbasis voor mooie wandelingen .

Zeer goed verzorgde en propere kamers.

Vriendelijke gastvrouw die altijd klaar staat om informatie te geven en het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Het gezellig terras en de verbruikerszaal waar je op elk moment van de dag kan genieten van een goed verzorgd drankje zijn zeker een pluspunt.

Wij komen zeker terug.

Geen klachten

Kenny, 30-9-2014

Rustige ligging, doodlopende straat. Kamers oubollig maar proper en alles wat je moet hebben is er, tot schoentrekker en vliegenmepper toe :-) Als enige nadeel had ikzelf geen rolluiken terwijl de rest van onze groep dat wel had. Grote garage voor motorrijders (plaats voor 9-tal motoren). Groot terras. De meisjes die opdienden waren zeer vriendelijk, enkel de bazin was bijna nooit te bespeuren (enkel bij het onthaal gezien en 5 min tijdens het ontbijt). Naar Duitse traditie lekker eten.

Prijzen van drank voelen goed mee. Mooie streek. Hier wil ik gerust terugkomen.

een aanrader

vanmuysen michel, 6-6-2014

zeer vriendelijk, alles op kamers aanwezig, zeer proper, lekker eten,zeer rustig, kindvriendelijk(speelpleintje op doodlopende straat)

michel en jeanine

Dit is echt een aanrader.

M. Konert, 11-8-2011

Wij zijn hier al vele jaren gast en elk jaar is het beter. De kamers zijn zeer schoon, het ontbijt is uitgebreid, het restaurant is zeer goed, en de ligging ( midden in de bossen) is uitstekend.

De mensen zijn daar uiterst vriendelijk.

Vele wandelroutes en fietsroutes zijn er.

Niets op aan te merken.

mooi gelegen, goed bereikbaar

wielaert, 1-8-2011

gastvrij 3-sterren accomodatie, kamers wel wat gedateerd (kleurstelling en kleine tv), maar prima plek om er een paar dagen te verblijven en vandaar uit omgeving te bezoeken, Ligging aan de rand van het dorp, bij wandelgebied en watertje is uitstekend. Heerlijk gegeten en gedronken, zowel het ontbijt als het 3=gangen diner was prima. Een minpuntje waren de bedden voorzien van hygienisch niet ademende bedovertrekken, Wij hebben daarom gevraagd om een zomerdekbed ipv normale dikke dekbed. Dat was een goede oplossing. Wij komen er graag nog eens terug.

Hotel Im Pfenn is een klein, gezellig hotel, goed geschikt voor motorrijders, fietsers en wandelaars. Beetje gedateerde kamers, maar wel prima schoon. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding, met name halfpensionarangementen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Im Pfenn in Irrhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Im Pfenn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Im Pfenn scoort een 8.07 uit 10 op basis van 6 reviews.