Camping Südeifel

7.6Goed

Duitsland, Rheinland Pfalz, Irrel (Eifel)

7.6Goed

• 5.2Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

35 reviews over Camping Südeifel

• 2019
    7Lambert05-08-2019

Onbruikbare en dure WIFI.

Een zeer trage betaalde WIFI, na klachten ligt dat aan jezelf en niet aan de installatie. Verder wordt er niets aan gedaan. 5 jaar geleden was dit ook al het geval. Dus geen geld uitgeven aan hun belabberde WIFI met snelheden van 0.01 tot 3 Mbps.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Bronsema16-07-2019

Nette camping, schoon sanitair

1 nacht gestaan op doorreis naar Zuid Frankrijk. Samenstelling 40% vaste gasten, 20 % langblijvers en 40 % 1 nacht op doorreis.

Plus: Mooie ligging Goed bereikbaar Ruime plekken aan een stromend beekje Mooi en schoon sanitair op de eerste verdieping, op de begane grond wat verouderd sanitair maar ook ok en schoon. Prijs is goed 24 euro 2 volwassenen 1 kind caravan en elektra.

Min Mooi voor een nacht maar voor de rest is er op de camping niet veel te beleven. Geen restaurant of broodjes 's morgens. Wel een goede grillstube buiten de camping linksaf. Veel vaste gasten wat samen kliekt 's avonds.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Hoeben07-09-2018

Geweldig! Hier komen we zeker terug!

3 Superfijne weken gehad op deze camping! We hadden een mooie ruime plaats en het sanitair was erg netjes. Er zijn veel vaste gasten op deze camping die hebben bijgedragen aan een fantastische vakantie. Vaak zie je dat de vaste gasten ‘klieken’ en geen contact maken met de mensen die op de toerplekken staan, maar daar was hier totaal geen sprake van. Mooie omgeving met prachtige wandelroutes. Het dorp is op loopafstand en heeft leuke restaurantjes waar je goedkoop je maag kunt vullen. Ook op de camping hebben ze een kleine kaart met simpele, maar erg lekkere gerechtjes. Dit is een camping waar we zeker nog eens terug komen!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 9danny van puymbroeck06-08-2018

Prachtig gelegen camping langs en riviertje waar je in mag, rustig gelegen zelfs savonds met mogelijkheid tot electriciteit en water om de 2 staanplaatsen, vriendelijk ontvangst en bediening,vlakbij het dorp en winkels ongeveer 5min wandelen met bakker en winkel enige minpuntjes geen mogelijkheid tot eten op de camping savonds en onderste douches en wc wat verouderd maar dit werd opgevangen door de douches en wc op het eerste verdiep die modern waren

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 7M. van S.31-07-2018

Prima

Mooie ruime plekken aan het beekje. In het voorseizoen nog zelf voor het uitzoeken ondanks late tijdstip van aankomst. Verouderd sanitair maar wel netjes en schoon. In Irrel zelf is niet veel te beleven maar de omgeving is prachtig.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8C&M04-09-2017

Rustige camping

Wij hebben een heerlijke week gehad op deze camping in Irrel, niet in de laatste plaats door de prachtige omgeving. Er is veel te zien en te doen! Naast oud sanitair, prachtige nieuwe douches en wc's. Het restaurant is gedateerd en stonk naar rook, zodat de zin in eten je vergaat. Er is in het dorp wel een prima grill-restaurant en pizzeria. Er zijn VEEL honden, dat staat nergens vermeld. Blijkbaar is dat uniek in deze omgeving?

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7scools16-08-2015

Mooie plek aan het water!

2 personen per fiets met een tent: - ondank de drukte aan het water toch nog een plekje met de tent gevonden. Door het open veld in het midden waar maar enkele mensen stonden een iets minder intieme camping, maar rond het water (Prum) wel gezellige sfeer. Terras redelijk druk in de avond met mensen en een muziekje erbij. Wel voldoende van de tenten af dus geen last van op de campingplekken zelf. - na een warme dag lekker een beetje in het water afkoelen voor de tent. Voor kinderen veel lol in het water.
    - gezellige sfeer - schoon maar simpel sanitair. Aangezien we ver van het hoofdgebouw weg stonden een klein sanitair gebouwtje gevonden dat simpel was maar prima om 's nachts niet een hele wandeling naar de toiletten te hoeven maken. - 's avonds rustig - mogelijkheid om broodjes te bestellen - eigenaren maken de camping wel gezellig. Zelf niet mee gemaakt maar enkele avonden livemuziek, paardenkoets voor gezinnen, kleine kinderboerderij...

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 4A.Haven02-08-2015

Eens maar nooit weer!

De camping ligt mooi a/'n riviertje. Sanitair prima. Er werd totaal niet moeilijk gedaan over de plekken, maar waar je denkt een mooie plek te hebben, wordt er op drukke dagen op je plek tentjes en andere gasten gezet. Op de vraag van ons aan de eigenaar of het zo bleef of dat er nog meer bij kwam, werd meneer boos en gaf als antwoord dat dit normale gang van zaken was in het hoogseizoen. Dit geeft een heel onrustig geheel en zo'n botte benadering van de eigenaar werkt niet echt ontspannend. Tot slot werd ons toegesnauwd dat we de caravan ook helemaal niet goed geplaatst zouden hebben. De nummering van de plekken klopt niet en er is geen duidelijke afscheiding, hierdoor krijg je dus veel misverstanden en onrust. De botte benadering van de eigenaar deed voor ons de deur dicht, Hier gaan we nooit meer naartoe. Terwijl de omgeving prachtig is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9J. Jager25-07-2015

Leuke camping in prachtige omgeving

We hebben net 18 nachten op camping Nimseck gestaan. Ontvangst was hartelijk en de camping eigenaar en personeel waren vriendelijk. Het sanitair was verouderd, maar wel schoon. Er werd minstens 2x per dag schoongemaakt. Het zwembad was simpel, maar de kinderen vermaakten zich prima. Er was Nederlandse animatie aanwezig, er werden leuke spelletjes en activiteiten georganiseerd. De omgeving is prachtig. Trier en Luxemburg zijn dichtbij. Wij hebben met de "Luxemburgkaart" leuke uitstapjes kunnen maken (gratis of met korting) naar onder andere het kasteel van Vianden, de stoeltjeslift, de ruïne van Beaufort, waterfietsen, musea etc. In het dorpje Irrel zijn een grote Aldi en een Edeka.

Enige min puntjes: afwasruimte en douchehokjes aan de krappe kant. Gelukkig zijn er ook 1 familiedouche en een invalidendouche die gezinnen met kinderen ook mogen gebruiken.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Hedzer26-05-2015

Hier komen wij graag terug

Wij waren hier voor de tweede keer, het is hier erg netjes, heerlijk rustig aan het stromende beekje (de Prüm) . Hele vriendelijke ontvangst , keurig verzorgd sanitair, prachtige camping plekjes. De natuur in de omgeving is prachtig, Natturgebied Teufelschlucht ligt dichtbij en daar kun je heerlijk wandelen. Maar ook iets verder van de camping vind je adembenemend mooie natuur, dichtbij Luxenburg. Geen kinderparadijs of animatie team, maar dat hoeft ook niet, onze kinderen 11 & 9 animeren zichzelf wel of we doen samen dingen. Dit is een plek om weer terug te komen

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015