Camping Südeifel

Camping Südeifel
8,3

31 reviews over Camping Südeifel in het Nederlands

Geweldig! Hier komen we zeker terug!

Hoeben
7-9-2018

3 Superfijne weken gehad op deze camping! We hadden een mooie ruime plaats en het sanitair was erg netjes. Er zijn veel vaste gasten op deze camping die hebben bijgedragen aan een fantastische vakantie. Vaak zie je dat de vaste gasten ‘klieken’ en geen contact maken met de mensen die op de toerplekken staan, maar daar was hier totaal geen sprake van. Mooie omgeving met prachtige wandelroutes. Het dorp is op loopafstand en heeft leuke restaurantjes waar je goedkoop je maag kunt vullen. Ook op de camping hebben ze een kleine kaart met simpele, maar erg lekkere gerechtjes. Dit is een camping waar we zeker nog eens terug komen!

Gereisd met partner in juli 2018

danny van puymbroeck
6-8-2018

Prachtig gelegen camping langs en riviertje waar je in mag, rustig gelegen zelfs savonds met mogelijkheid tot electriciteit en water om de 2 staanplaatsen, vriendelijk ontvangst en bediening,vlakbij het dorp en winkels ongeveer 5min wandelen met bakker en winkel enige minpuntjes geen mogelijkheid tot eten op de camping savonds en onderste douches en wc wat verouderd maar dit werd opgevangen door de douches en wc op het eerste verdiep die modern waren

Gereisd met vrienden in juli 2018

Prima

M. van S.
31-7-2018

Mooie ruime plekken aan het beekje. In het voorseizoen nog zelf voor het uitzoeken ondanks late tijdstip van aankomst. Verouderd sanitair maar wel netjes en schoon. In Irrel zelf is niet veel te beleven maar de omgeving is prachtig.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustige camping

C&M
4-9-2017

Wij hebben een heerlijke week gehad op deze camping in Irrel, niet in de laatste plaats door de prachtige omgeving. Er is veel te zien en te doen! Naast oud sanitair, prachtige nieuwe douches en wc's. Het restaurant is gedateerd en stonk naar rook, zodat de zin in eten je vergaat. Er is in het dorp wel een prima grill-restaurant en pizzeria. Er zijn VEEL honden, dat staat nergens vermeld. Blijkbaar is dat uniek in deze omgeving?

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie plek aan het water!

scools
16-8-2015

2 personen per fiets met een tent: - ondank de drukte aan het water toch nog een plekje met de tent gevonden. Door het open veld in het midden waar maar enkele mensen stonden een iets minder intieme camping, maar rond het water (Prum) wel gezellige sfeer. Terras redelijk druk in de avond met mensen en een muziekje erbij. Wel voldoende van de tenten af dus geen last van op de campingplekken zelf. - na een warme dag lekker een beetje in het water afkoelen voor de tent. Voor kinderen veel lol in het water.
- gezellige sfeer - schoon maar simpel sanitair. Aangezien we ver van het hoofdgebouw weg stonden een klein sanitair gebouwtje gevonden dat simpel was maar prima om 's nachts niet een hele wandeling naar de toiletten te hoeven maken. - 's avonds rustig - mogelijkheid om broodjes te bestellen - eigenaren maken de camping wel gezellig. Zelf niet mee gemaakt maar enkele avonden livemuziek, paardenkoets voor gezinnen, kleine kinderboerderij...

Gereisd met partner in augustus 2015

Eens maar nooit weer!

A.Haven
2-8-2015

De camping ligt mooi a/'n riviertje. Sanitair prima. Er werd totaal niet moeilijk gedaan over de plekken, maar waar je denkt een mooie plek te hebben, wordt er op drukke dagen op je plek tentjes en andere gasten gezet. Op de vraag van ons aan de eigenaar of het zo bleef of dat er nog meer bij kwam, werd meneer boos en gaf als antwoord dat dit normale gang van zaken was in het hoogseizoen. Dit geeft een heel onrustig geheel en zo'n botte benadering van de eigenaar werkt niet echt ontspannend. Tot slot werd ons toegesnauwd dat we de caravan ook helemaal niet goed geplaatst zouden hebben. De nummering van de plekken klopt niet en er is geen duidelijke afscheiding, hierdoor krijg je dus veel misverstanden en onrust. De botte benadering van de eigenaar deed voor ons de deur dicht, Hier gaan we nooit meer naartoe. Terwijl de omgeving prachtig is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Leuke camping in prachtige omgeving

J. Jager
25-7-2015

We hebben net 18 nachten op camping Nimseck gestaan. Ontvangst was hartelijk en de camping eigenaar en personeel waren vriendelijk. Het sanitair was verouderd, maar wel schoon. Er werd minstens 2x per dag schoongemaakt. Het zwembad was simpel, maar de kinderen vermaakten zich prima. Er was Nederlandse animatie aanwezig, er werden leuke spelletjes en activiteiten georganiseerd. De omgeving is prachtig. Trier en Luxemburg zijn dichtbij. Wij hebben met de "Luxemburgkaart" leuke uitstapjes kunnen maken (gratis of met korting) naar onder andere het kasteel van Vianden, de stoeltjeslift, de ruïne van Beaufort, waterfietsen, musea etc. In het dorpje Irrel zijn een grote Aldi en een Edeka.

Enige min puntjes: afwasruimte en douchehokjes aan de krappe kant. Gelukkig zijn er ook 1 familiedouche en een invalidendouche die gezinnen met kinderen ook mogen gebruiken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Hier komen wij graag terug

Hedzer
26-5-2015

Wij waren hier voor de tweede keer, het is hier erg netjes, heerlijk rustig aan het stromende beekje (de Prüm) . Hele vriendelijke ontvangst , keurig verzorgd sanitair, prachtige camping plekjes. De natuur in de omgeving is prachtig, Natturgebied Teufelschlucht ligt dichtbij en daar kun je heerlijk wandelen. Maar ook iets verder van de camping vind je adembenemend mooie natuur, dichtbij Luxenburg. Geen kinderparadijs of animatie team, maar dat hoeft ook niet, onze kinderen 11 & 9 animeren zichzelf wel of we doen samen dingen. Dit is een plek om weer terug te komen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Ok, maar geen uitblinker

claudiametz
12-5-2015

Lig mooi aan rivier en uitzicht heel groen. Route erheen via dorp en weinig inspirerend. Sanitair is prima, kleine speelplaats voor kinderen. Miste wel meer speelplekken en directe omgeving viel tegen.

Gereisd met jonge kinderen in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastische plek

margreet
22-9-2014

Mooie camping. Wij hebben deze camping bezocht in september. Heerlijk rustig je mag je eigen plekje uitzoeken. Het sanitair is echt geweldig, heb ik nog op geen een camping zo verzorgd gezien.Je moet wel even de trap op, want beneden is het oude sanitair, maar ook schoon. Boven echter verschrikkelijk luxe met zelfs een föhn en heerlijk verwarmd en geen gedoe met muntjes.

Gereisd met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Südeifel in Irrel (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Südeifel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.