Camping Nimseck

Camping Nimseck
7,5

6 tips over Camping Nimseck

Ep en Ineke, 16-6-2015
Bovenop is het geluid van de weg niet te horen, de Wifi echter slecht.
bestbelgian, 8-6-2015
Elke eerste zondag van de maand kan U in TRIER het stadsmuseum bezoeken voor slechts 1 euro p.p. Is een aanrader.
Arie, 17-10-2014
hier is er nog "het echte Camping leven "

U.H. Vogelsang, 30-8-2014
Ga wat hoger gelegen op de camping staan en bezoek zeker eens het restaurant met de overheerlijke bratkartoffeln
Ellen, 3-8-2014
de omgeving leent zich goed om te wandelen, je loopt vanaf de camping zó een prachtig bos in, waar een riviertje doorheen loopt dat ook door de camping stroomt. De plaatsen zijn ruim en overal zijn waterpunten ( ook al gratis), een hele gezellige en mooie camping
engage, 27-8-2013
In het dorpje Irrel zit een aardig resturant: Wagner (Hauptstr.) Bij het restaurant hoort een distelleerderij annex slijterij, hier zijn zelfgemaakte jenevers te koop.