Camping Nimseck

68 reviews over Camping Nimseck in het Nederlands

Perfect

Martin
24-8-2018

Supercamping gratis douchen gratis animatie voor de kinderen mooie plaatsen wij hadden schaduw

Alles bij de prijs inbegrepen grote plaatsen

Mooie omgeving nog geen

10 min van lxumburgse grens

Dit is ouderwets vakantie vieren!

Ouwbollig en onrustig

Annette van den Hout
13-8-2018

Entertainment voor de kleintjes was prima maar we hadden erg veel last van de oudere hangjongeren

Door kliekvorming van vaste gasten is het voor passanten onaangenaam verblijven

Ook is alles oud en slecht onderhouden en wordt er in de kantine gerookt

Einmal

WANDERNFREUNDE
4-8-2018

Staat sanitair is erg verouderd en kan niet meer in deze tijd. Ook veel te krap. Ook geen douches bovenin de camping waardoor je trapjes naar beneden moet nemen die echt gevaarlijk zijn en je makkelijk op valt.

Eigenaren zijn erg vriendelijk en doen hun best voor je.

Veel vaste plaatsen!

Heerlijk

Patrick Gemmink
12-6-2018

Echt een fijne camping.

Niet de meest moderne. Maar schoon en relaxt.

Prachtige omgeving.

Heerlijk om te wandelen en/of mountainbike.

Een vijftal dagen gestaan in mei. Plaats goed toegewezen op basis van persoonlijke situatie. Ruime plaats en gras pas afgereden. Douches lekker warm en inbegrepen in prijs. Veel wandelmogelijkheden in directe omgeving zoals Südeifel, Müllerthal,...In Irrel is er aan kruidenier/warenhuis.

Fijne camping, in al zijn eenvoud geweldig.

Schoolderman
25-3-2018

Camping die in een geweldige omgeving ligt. Wij hebben samen met onze hond goede wandeltochten kunnen maken. De winkels zijn te vinden in een directe omgeving en een bezoek aan Trier of Bitburg is zeer goed te doen. De camping zelf is schoon, rustig en comfortabel, wij komen halverwege augustus dit jaar weer terug voor 2 weken.

Heerlijk

Carla van de Weem
3-3-2018

Wij hebben weer genoten van ons verblijf op de camping, een mooie grote plaats nr2. Wat is het toch een mooie omgeving! Ook worden wij altijd gastvrij onthaald met een reep chocolade. Vroeger als kind al een keer geweest, daarom wilde ik nog een keer komen kamperen. In 2016 een lang weekend in het vakantiehuisje geweest en Was goed en schoon, daarom gaan we dit jaar weer lekker in het huisje met onze hond mee. Tot ziens lieve eigenaar!

Heerlijke en eenvoudige camping

Patrick gemmink
13-11-2017

Deze camping is eenvoudig , maar hartstikke vriendelijk.

Op een fantastische ligging, als je van avontuurlijke wandelingen houdt of een ongerepte natuur.

Het sanitair is ook eenvoudig, maar functioneel en schoon.

De kantine is ronduit geweldig, fijne beheerders met lekker eten.

Nooit meer

Hams Anders
24-9-2017

Goed was de natuur. Wandelen en bos.

Rest alles heel sober. Wifi is er alleen voor receptie.

Rest van camping geen wifi. Werd gezegd september. Ben terug geweest nog niets gemaakt. Word veel gezegd maar niks gedaan.

Hans-Peter Eichers, Eigenaar, 27-9-2017

Beste gast!

Ik wil u bedanken voor uw bericht en spijt me dat uw verblijf was niet ontspannen voor u, maar ben teleurgesteld met uw valse verklaringen. En sinds je alweer onlangs bij ons was, was het misschien niet zo slecht.

De ligging is zeker smaak, we kunnen niet kiezen... De plaats is gelegen in een natuurreservaat, direct naast de Luchtkuroord Irrel. Het loopt langs de rivier de Nims en op terrassen op een kleine berg: veel variatie!

Wij zijn de goedkoopste plaats met verwarmd buitenzwembad (zomer) in de omgeving.

Onze WiFi is gratis en er zijn zenders in de receptie, in het restaurant en op de berg. Een vierde(!) zender is al besteld voor de vakantiehuizen. Ja, het moet in september klaar zijn, we wachten nog steeds op de installatie.

Es gibt fünf Gebäude mit sanitären Anlagen, die mehrmals am Tag gereinigt werden.

Veel groeten,

Hans-Peter Eichers

eigenaar

wat verouderd maar prima vertoeven

wilma
27-5-2017

als het regent kun je beter boven staan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nimseck in Irrel (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nimseck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.