Hotel Koch-Schilt

8.1Fantastisch

Duitsland, Rheinland Pfalz, Irrel (Eifel)

8.1Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

14 reviews over Hotel Koch-Schilt

• 2017
    9Pieter28-01-2017

Goede service. Alles onder controle.

Een goed hotel waar het personeel er is voor de gasten. Met onze moeilijke diëten werd uitstekend rekening gehouden en alle personeelsleden waren er van op de hoogte door een uitstekende onderlinge communicatie. We waren onder de indruk. Een aanrader.

• Oude reviews

5Emmers17-11-2014

Geen 2e keer

Wij hebben 1 nacht verbleven in dit hotel. We kregen een kamer waarvan de vloerbedekking vieze plekken vertoonde, de stofraggen hingen aan de lamp en het plafond. De kamer was verouderd, de tegels in de badkamer waren lelijk hersteld. Geen bad, geen ijskast. Bij binnenkomst was het erg koud in de kamer en rook het erg muf. Het ontbijt was redelijk al werd er erg laat aangevuld. Wij zullen in dit hotel niet meer verblijven.

• 9Wauters17-07-2011

Goed hotel. Prijs/kaliteit prima.

Ideaal gelegen voor een wandelvakantie. Meerdere prachtige wandeltochten vanuit het hotel (tot in Luxemburg). We hadden de hond mee en kregen een kamer met terasje. Men spreekt er alléén Duits, personeel uiterst vriendelijk (de baas niet altijd). Nette kamer, lekker eten, géén overdreven prijs. Een hotel waar ik me thuis voelde.

• 8Ludie en Ine25-02-2009

Goede prijs kwaliteit

Goed hotel, eten was prima. We hadden een comfort kamer geboekt, netjes! Alleen een paar nachten gebrom in de kamer, erg storend. Na klacht is het verholpen. Goede service dus. Prima hotel als uitvalsbasis voor mooie wandelingen. Zeker een aanrader.

• 5bertrand en hedwige07-08-2008

niet fantastisch

het is een goed hotel maar ook niet meer ,het eten is lekker maar niet fantastisch zoals ik in de beoordelingen gelezen had.Voor kleine kinderen is er werkelijk niets voorzien ,geen tuin waar ze eens buiten kunnen of binnen ook geen aparte speelruimte.

Familie

• 10Luc28-07-2008

Prima prijs-kwaliteit

Je vindt alles op de website van het hotel, maar boek wel ff via een reisorganisatie. Dan wordt alles goedkoper en krijg je kortingen zoals: 3de nacht aan 50%, 3+1, 6+2 of 6+4. Via hun eigen site betaal je elke dag aan 100%.

• 7Draps06-07-2008

In de week-end kan er veel lawaai zijn door de feesten die er gehouden worden. Men houd geen rekening met klanten die rust zoeken.

• 9José23-03-2008

We zijn hier geweest in het Paas-weekend. Over dit hotel valt weinig te zeggen, het is gewoon heel goed! Zeker voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader!!!

• 8Familie Denolf09-07-2007

Eten prima, zowel avondmaal als ontbijt, personeel zeer vriendelijk. Minpunt: Eco-kamer is wat verouderd. Kamer 1-persoon (voor kind): donkere kamer, minder goede matras. Kies dus misschien beter een 2/4 persoonskamer (die was niet meer beschikbaar). Maar algemeen: goed en rustig hotel, zeer mooie omgeving, beslist de moeite waard.

Familie

• 7Erwin07-05-2007

vriendelijk onthaal, sommige kamers ietwat verouderd (brandveiligheid?), geen rookverbod ook niet deels in restaurant! Lekker eten, goeie plek voor wandelaars, rustig hotel. Prijs/kwaliteit OK.

Anders

0 tips over Hotel Koch-Schilt

0 vragen over Hotel Koch-Schilt

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentKaraoke
      • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken