Vakantiehuis Irreler Mühle

8Fantastisch

Duitsland, Rheinland Pfalz, Irrel (Eifel)

8Fantastisch

• 8.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

2 reviews over Vakantiehuis Irreler Mühle

• 2018
    8Inge11-01-2018

Gezellig

De appartementen zijn gezellig ingericht. De eigenaren wonen op het terrein maar niet in hetzelfde complex en zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Wij zijn hier al vaker geweest, in wisselende samenstelling, en zijn altijd tevreden. De gastvrouw bakt altijd een taart die bij aankomst op tafel staat. Ons appartement had een erg fijne en schone badkamer. De rest van het huisje was redelijk schoon, maar kan toch hier en daar beter. De omgeving is prachtig en leent zich voor mooie wandelingen. Het dorpje Irrel heeft oa een supermarkt, een winkel waar oa kleding en speelgoed te koop is, en een bakker waar je ook kunt zitten. Daar moet wel contant worden betaald, en al te vriendelijk zijn ze daar in onze ogen niet. Er zijn verschillende eetgelegenheden, waaronder Wagner's Grillstube. Daar kun je lekker eten voor niet teveel geld. De bediening is wisselend vriendelijk. De directe omgeving van het rustig net buiten het dorp gelegen appartementencomplex is mooi, met een grote veranda, een tuin met een stromende beek. Wel opgepast dus met kleine kinderen. Al met al een fijne gezellige plek waar wij gerust nog eens terugkomen.

Met jonge kinderen

• Oude reviews

8Fred en Mieke30-05-2012

3 prachtige appartementen

In dit vakantiehuis zijn 3 prachtige appartementen gemaakt. 1 x 2 persoons met 1 slaapkamer 2 x 4 persoons met 2 slaapkamers Allen met eigen compleet ingerichte keuken en kookgerei. Keurige badkamer en toilet. TV met satellietontvanger. Eigen ingang dus veel privacy.

1 tip over Vakantiehuis Irreler Mühle

• Fred en Mieke, 30-05-2012