Vakantiehuis Haus Pelzer

Vakantiehuis

3 reviews over Vakantiehuis Haus Pelzer in het Nederlands

Leuk schoon huis, rustig, mooie wandelingen

Carrie
22-7-2014

Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het enige minpuntje is dat het toilet in de badkamer is en niet gescheiden.

Gereisd Met vrienden in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fijn vakantiehuis

Carrie
2-2-2009

erg aardige eigenaren die hun best doen het je naar de zin te maken. We komen al 35 jaar in Irrel en hebben dit huis een paar keer gehuurd. Het overdekte zwembad tegenover is ideaal voor de kinderen. Leuke wandelroutes en eenvoudig, goedkoop maar lekker eten bij Wagners.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2008
2008

Heel vriendelijke mensen, leuk huisje voor wie niet al te

Carrie en Frans
14-1-2008

Heel vriendelijke mensen, leuk huisje voor wie niet al te veel comfort verwacht. In de omgeving is genoeg te zien en er zijn veel mooie wandelroutes. Eten bij Wagner's in het centrum is erg lekker en betaalbaar, maar voor de goede bediening hoef je er niet heen te gaan.........

Gereisd Familie in september 2006

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Pelzer in Irrel (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Pelzer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.