Irrel (Eifel)

We hebben een aantal aanbieders voor Irrel (Eifel) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Irrel (Eifel) voor je op een rij gezet:

Reviews over Irrel (Eifel)

Klein Stadje zonder uitstraling

Carel
    10-9-2014

Aardig stadje met twee campings. Ideaal om de omgeving te verkennen. Stadje zelf is zeer rustig, kon geen centrum vinden of het moet de rotonde zijn geweest. Buiten de twee supermarkten en de lokale bakker en slager niet veel te vinden.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie omgeving op de grens met Luxemburg.

renedewildt
    25-8-2013

Irrel zelf stelt niet zo heel erg veel voor maar heeft toch een paar leuke/mooie plaatsen die het bezoeken waard zijn. Natuurlijk de Wattervallen van irrel. Denk daarbij niet aan grote hoogte verschillen maar gelegen tussen de bossen met een prachtige idylische brug er bij zeker de moeite waard om te bezichtigen, en bij warm weer door te lopen. Verder is er natuurlijk de Teuffelsschucht, een prachtige kloof van 30 diep in een bosrijke omgeving waar je prachtig kunt wandelen. LET WEL GOED OP DE BORDJES!! Verder zijn Trier en Bittburg dicht bij en zeer goed aan rijden. Omdat je dicht bij de Luxemburgse grens zit is het raadzaam en zeer aantrekkelijk om juist daar te tanken. (Liter Euro 95 kostte €1,36)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Steeds weer terug

Herman Kater, Beek (LB)
    16-1-2009

Wij staan al bijna 14 jaar op een vaste plek op camping Suedeifel. Geweldige familicamping in een gezellige sfeer en mooie omgeving. Vanaf dit jaar heeft de zoon van de eigenaar de camping overgenomen en het zal alleen maar nog beter worden.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij komen al jaren op camping Sudeifel, het is er super Je

J
    15-3-2007

wij komen al jaren op camping Sudeifel, het is er super gezellig. Je kan in de omgeving heerlijk wandelen. Als je van de natuur houdt dan moet je zeker hier naar toe komen. Verder zijn de mensen uit het dorp erg aardig en gastvrij!

Gereisd Familie in juli 2006

Wij waren te gast in Hotel Koch-Schilt (***+)

Jean
    30-8-2006

Wij waren te gast in Hotel Koch-Schilt (*+). Hotel is prima geschikt voor groepen. Verzorgde kamers, ontbijt en avondeten. Prachtige omgeving, mooie wandelingen mogelijk. Prijzen van de dranken vielen best mee. Vriendelijk personeel incl huisbaas.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Irrel (Eifel) scoort een 8 uit 10, op basis van 32 reviews