Hotel Wasem Weinhotel

Hotel Wasem Weinhotel

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Wasem Weinhotel voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Wasem Weinhotel

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTuin
  • Overige servicesKluis, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wasem Weinhotel in Ingelheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wasem Weinhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.